BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Asiakaskeskeinen organisaatio panostaa myös työntekijäkokemukseen

Kaikella mitä henkilöstö tekee ja jättää tekemättä, on merkitystä. Tämä tiedostetaan asiakaskeskeisessä organisaatiossa, jossa panostetaan asiakaskokemusten lisäksi myös työntekijäkokemukseen.

Työntekijäkokemukseen suunnattavat panostukset näkyvät panostuksina esimiestyöhön. Esimiestaitoja kehitetään systemaattisesti ja lisäksi on määritelty esimiesten toimintaa ohjaavia yhtenäisiä toimintatapoja ja -malleja.

Katso asiakaskeskeisen organisaation koko videosarja täältä.

Avainsanat: Asiakaskokemuksen parantaminen, Asiakaspalvelun kehittäminen, Blogi, Työntekijäkokemus, Video



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!