BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Asiakaskokemuksen johtaminen asiakaspalvelussa 2015

Asiakaspalvelun murros etenee yhä nopeammin vuonna 2015. Asiakkaiden vaatimukset kasvavat. Suomalaisten yritysjohtajien vaatimusten on kasvettava niiden mukana.

Selvitimme, miten yritykset ovat panostaneet asiakaskokemuksen johtamiseen asiakaspalvelussa. Keskityimme erityisesti kolmeen osa-alueeseen: asiakaspalvelun organisointiin, asiakaspalvelua tukeviin teknologisiin ratkaisuihin sekä mittaamiseen.

Asiakaskokemuksen johtaminen asiakaspalvelussa 2015

Kyselyyn vastasi 40 yritysten asiakaspalvelusta ja tai asiakaskommunikaatiosta vastaavaa yrityspäättäjää. Tutkimuksen perusteella yrityksillä on kehitysmahdollisuuksia kaikilla tutkituilla osa-alueilla. Vastausten perusteella asiakaspalvelu on aidosti monikanavaista, mutta kanavia johdetaan usein erillisinä. Voit ladata tutkimuksen itsellesi alta.

 

Avainsanat: Yleinen



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!