BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Asiakaspalvelua voi parantaa ja tehostaa tekoälyllä merkittävästi

Onko teillä haasteita asiakaspalvelussa, kuten lukuisten järjestelmien yhtäaikainen käyttö tai pitkiksi venyvät palveluajat ja jatkuva manuaalisten töiden tekeminen?


Minkälaisia haasteita teillä  on asiakaspalvelussa? Tunnistatko omasta ympäristöstäsi seuraavia tilanteita:

  • Tuleeko asiakaspalveluunne paljon yhteydenottoja?
  • Onko teillä käytössä monia kanavia ja järjestelmiä?
  • Venyvätkö palvelutapahtumat helposti liian pitkiksi?
  • Joutuvatko asiakaspalvelijat tekemään paljon manuaalista, aikaa vievää työtä?
  • Vastaavatko he usein samoihin kysymyksiin?

    JOS VASTASIT YHTEENKIN KYSYMYKSEEN KYLLÄ, KANNATTAA TUTUSTUA LOTTA TUKIÄLYYN.

    Lotta Tukiäly™ mahdollistaa automatisoinnin ja vapauttaa aikaa arvoa tuottavalle toiminnalle. Sen avulla asiakaspalveluun luodaan toimintaympäristö, jossa voidaan keskittyä kohtaamisen laatuun.

    Lott Tukiäly on teknologia, joka auttaa asiakaspalvelua pääsemään eroon rutiiniluontoisesta työstä ja palvelemaan asiakkaita paremmin. Lotalla on monia ominaisuuksia, Lotta Chat auttaa sinua palvelemaan useaa asiakasta samaan aikaan. Lotta Dialog helpottaa asiakkaan liikkumista verkkosivuillasi ja auttaa näin löytämään etsimänsä tiedon sekä myymään enemmän. Lotta Conversation taas voi niin halutessasi palvella asiakkaita itsenäisesti 24/7. Lotta Assistant tuo avun rutiinien automatisointiin, kuten erilaisten tietojen siirtämisen järjestelmästä toiseen. Voit käydä myös lukemassa, miten Nordic Label hyödyntää Lotta Assistantia asiakaspalvelussaan.


Lue tästä, miten tarra- ja etikettivalmistaja Nordic label hyödyntää Lotta Tukiälyä asiakaspalvelussaan.

Asiakaspalvelun automatisointi - case Nordic Label


MIKSI ASIAKASPALVELUN MANUAALISIA TYÖVAIHEITA KANNATTAA AUTOMATISOIDA?

  1. Saat vastattua asiakkaille nopeasti
  2. Asiakaspalvelun prosessit muuttuvat tehokkaammiksi ja mielekkäämmiksi asiakaspalvelijoille
  3. Kasvatat kilpailuetua
  4. Lisäät myyntiä
  5. Luot pysyviä asiakassuhteita ja saat tyytyväisempiä asiakkaita

LUE LISÄÄ LOTTA TUKIÄLYSTÄ

 

Avainsanat: asiakaskokemus, chat, LOTTA TUKIÄLY, Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen, Robotiikka ja koneoppiminen asiakaspalvelussa, chatbot



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!