BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Asiakaspalvelun ja myynnin raportointi [VIDEO]

Asiakaspalvelun ja myynnin johtaminen on helppoa, kun raportointi on kunnossa.

Videolla Provadin asiakkaat kertovat käyttökokemuksiaan Provadin ICC Analyzer -raportointityökalusta.

Videolla äänessä:

  • Patrik Vesterinen, Laatu- ja asiakaspalvelukeskuspäällikkö, Kesko Onninen
  • Oscar Gyllenberg, Head of Customer Service, XXL Sports & Outdoor
  • Petri Äikiä, keräyspäällikkö, Invalidiliitto 

 

"Nyt nähdään minkä verran on työjonoa ja minkä verran on saatu käsiteltyä."
-Patrik Vesterinen, Kesko Onninen

Asiakkaidemme mukaan raportointi auttaa mm.:

  • asiakaspalvelun päivittäisessä johtamisesa
  • resursointia ja työvuorosuunnittelua
  • ennakointia ja pitkän aikavälin johtamista
  • myyntiaktiviteettien johtamista ja seurantaa

 

Asiakaspalvelun raportoinnin kehittäminen

Haluatko ideoita oman asiakaspalvelusi kehittämiseen raporttien kautta? Lataa oppaamme:

LATAA OPAS 8 raporttia, joilla parannat palveluasi

 

Avainsanat: Asiakaspalvelun kehittäminen, Myynnin kasvattaminen, raportointi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Mikko Latva-Koivisto

Mikko Latva-Koivisto

mikko.latva-koivisto@provad.fi

Mikko Latva-Koivisto on asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja markkinoinnin ammattilainen, joka uskoo lisäarvon tuottamiseen liiketoiminnassa. Mikkoa ajaa eteenpäin kehittäminen ja kehittyminen. Vapaa-ajalla Mikko on oman elämänsä Jimmy Page ja Rafael Nadal. Mikko toimi Provadin markkinointipäällikkönä heinäkuuhun 2017 asti.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!