BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Asiakaspalvelun kehittämiseen ollaan valmiita panostamaan  – Toivotamme asiakkaillemme menestystä vuoteen 2020!

 

Kulunut vuosi toi Provadille uuden omistajan ja paljon uusia asiakkaita, joiden kanssa meillä on erinomaiset mahdollisuudet kehittää asiakaspalvelua myös tulevaisuudessa.

Vuosi 2019 oli Provadille muutoksen ja kehityksen aikaa. Saimme uuden omistajan Vismasta ja osana Visma-ryhmää pystymme nyt hyödyntämään omassa kansainvälistymisessämme Visman vahvaa jalansijaa Pohjois-Euroopassa. Visman myötä olemme myös päässeet tarjoamaan nykyisille ja uusille asiakkaillemme entistä laajempaa ratkaisuvalikoimaa.

”Lähdemme kehittämään edelleen tarjontaamme asiakkaitamme kuunnellen. Hienoa, että niin moni asiakaspalveluaan kehittävä yritys jo luottaa meihin”, kiittelee Provadin myyntijohtaja Ari Matula.

Provad onkin saanut tänä vuonna kunnian päästä avustamaan lukuisten uusien asiakkaidensa asiakaspalvelutoimintojen kehittämisessä. Provadin monikanavaisesti ja reaaliaikaisesti palvelevaan asiakaspalveluratkaisuun ovat luottaneet esimerkiksi maailman johtaviin leikki- ja liikuntapaikkavälineiden valmistajiin kuuluva Lappset, 50 vuoden kokemuksella kiinteistöpalveluita tarjoava Soukan Huolto, Suomen optisen alan markkinajohtaja Instru Optiikka, kunnallisille asiakkaille valtakunnallisesti henkilöstö- ja palvelutuotantoratkaisuja tuottava Sarastia Rekry, Suomen ensimmäinen kevytyrittäjyyspalvelu Eezy Kevytyrittäjät sekä Suomen suurimpiin energia-alan yhtiöihin kuuluva Turku Energia.

Lotta Tukiälyn mahdollistamat automaatiot ja tekoälyn hyödyntäminen ovat myös olleet vuoden 2019 kiinnostavimpia palveluitamme. Erilaisia automatisointeja toteutettiinkin lukuisille eri kokoisille ja eri toimialoilla toimiville asiakkaillemme. Uusimpia Lottaa hyödyntäviä asiakkaitamme ovat Turku Energia, Pohjoismaiden johtava makeistalo Cloetta, etikettiratkaisuihin erikoistunut painotalo Auraprint sekä monipuolisesti erilaisia toimistotarvikkeita, -laitteita ja -kalusteita tarjoava RCK Finland.

Provadin uusin markkinoille lanseeraama palvelu, reaaliaikainen asiakaskokemuksen mittaaminen, herätti myös paljon kyselyitä kuluneen vuoden aikana. Tuorein mittauspalvelumme käyttöönsä ottanut yritys on Soukan Huolto.

Ilahtuneina olemme laittaneet merkille, että asiakastyytyväisyys ja sen mittaaminen nousevat yhä korkeampaan arvoon ja asian eteen ollaan nyt valmiita toimimaan. Uskommekin mittauspalveluiden nousevan vuonna 2020 entistä suurempaan kysyntään, kun yritykset alkavat tosissaan kilpailla asiakaskokemuksellaan ja etsiä sitä kautta erottautumiskeinoja.

Toivotamme kaikille asiakkaillemme, pitkäaikaisille ja tuoreille, menestystä vuoteen 2020!

Voit käydä tutustumassa asiakkaisiimme täällä. Käy myös lukemassa ja katsomassa referenssejämme täällä. Haluaisitko jutella kanssamme lisää mahdollisuuksista, joiden avulla asiakaspalveluanne voitaisiin kehittää?

Jutellaanko lisää?

 

Avainsanat: referenssit, Provad, Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!