BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Provadin asiakaspalvelujärjestelmä ICC helpottaa ja tehostaa jokapäiväistä tekemistä

Etsitkö monikanavaisen asiakaspalvelun ratkaisua? Tässä blogissa kerromme 5 tapaa, joilla Provadin asiakaspalvelujärjestelmä ICC auttaa palvelemaan asiakkaita paremmin.

Monikanavaisen asiakaspalvelun johtamiseen tarvitaan ratkaisu, jolla järjestelmät, asiakastiedot ja palvelukanavat saadaan toimimaan saumattomasti yhdessä, erinomaisten asiakaskokemusten tuottamiseksi.

Provad ICC on ratkaisu, joka tukee aidosti liiketoimintaa ja asiakaspalvelun työskentelyä. Tässä blogissa kerromme, miten ICC auttaa monikanavaista asiakaspalvelua. 

 

 1. ICC Asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua

ICC asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua ja helpottaa resursointia reaaliajassa. Se yhdistää eri palvelukanavista tulevat työt sekä resurssit - ohjaamalla kontakteja automaattisesti vapaille ja tilanteeseen sopiville asiakaspalvelijoille.

Tämä vapauttaa aikaa ja energiaa koko asiakaspalvelutiimiltä, nostaa tehokkuutta ja nopeuttaa palvelua kaikissa kanavissa.

LATAA ESITE ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ

 

2. ICC helpottaa asiakaspalvelijan työtä

ICC asiakaspalveluratkaisun ydinajatus on asiakaspalvelijan työskentelyn helpottaminen. Asiakkaamme ovat kertoneet parantuneesta työtyytyväisyydestä ja asiakaspalvelijoiden antamasta hyvästä palautteesta. 

 

3. Helpottaa päivittäistä tekemistä

ICC auttaa päivittäistä johtamista ja työskentelyä. Asiakaspalveluratkaisu tuottaa asiakaspalvelun työtilanteesta läpinäkyvästi tietoa jokaisen tiimiläisen nähtäville. Kenenkään ei tarvitse vaivata päätään sillä, mitä muut tekevät.

 

4. ICC Asiakaspalvelujärjestelmä mahdollistaa tiedolla johtamisen

ICC asiakaspalveluratkaisu tuottaa raportteja, jotka mahdollistavat tiedolla johtamisen ja toiminnan kehittämisen. Tämä tarkoittaa, että kaikkien kanavien tiedot yhdistyvät raporteille, raportit ovat helposti saatavilla ja asiakaspalvelun ajankäyttöä voidaan seurata aina sekunnin tarkkuudelle asti.

 

5. ICC auttaa saumattoman asiakaskokemuksen tuottamisessa

ICC tuo asiakkaan tietoja automaattisesti asiakaspalvelijan käyttöön, jolloin voidaan asiakasta palvella personoidusti ja katkeamattomasti. Ei enää jatkuvaa asioiden toistelua sekä asiakkaan nimen tai sotun kyselyä.

 

Yhteenveto

Kuten huomaat, ICC asiakaspalvelujärjestelmä vaikuttaa moneen asiaan asiakaspalvelun arvoketjussa: liiketoiminnan johtamiseen, asiakaspalvelun esimiestyöhön, asiakaspalvelijan toimintaan sekä asiakkaaseen.

Tutustu oppaaseemme "Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot", jossa me ja asiakkaamme kertovat miten ICC muuttaa monikanavaisen asiakaspalvelun toimintamalleja. Voit myös ladata muita oppaitamme. Lue myös lisätietoa ICC Asiakaspalvelujärjestelmästä.

LATAA OPAS Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot

Avainsanat: asiakaspalvelu, monikanavainen asiakaspalvelu, asiakaspalvelujärjestelmä, icc


Kategoriat

näytä kaikki