BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

CIM on työkalu asiointihistorian hallintaan

 

Onko sinulla asiakkaita, joiden aikaisemmista ostoista tai kontaktoinneista yrityksenne kanssa sinulla ei ole tietoa?

Provadin CIM-asiointihistorian avulla hallitset helposti kaikkia kanaviasi tietäen aina asiakkaasi asiointihistorian. Työkalu tehostaa ja parantaa palveluasi samalla kun se tekee asioinnista asiakkaalle entistä helpomman ja sujuvamman.

Yhteystietosi täyttämällä voit ladata CIM -esitteen, josta saat lisätietoa palvelun ominaisuuksista ja hyödyistä.

Täytä yhteystietosi ja lataa CIM-esite.

Katso myös videolta, miten Medilaser on hyötynyt CIM-työkalusta sekä muista palveluistamme.

Avainsanat: Asiakaskokemuksen parantaminen, cim


Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!