BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

CX HOTTRENDS -konferenssi

2.6.-4.6.2014 | JW MARRIOT, INDIANAPOLIS, YHDYSVALLAT

Provad järjestää matkan kolmipäiväiseen maailmanlaajuiseen CX HOTTRENDS -konferenssiin kesäkuun alussa Indianapolissa. Konferenssin agendana on asiakaskokemuksen kehittäminen.

UNOHDA SIIS KILPAILIJAT JA KESKITY ASIAKKAISIIN.

Voit ilmoittautua konferenssiin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ari.matula@provad.fi.

KEYNOTE PUHUJAT

Aron Ralston
Peloton seikkailija,
127 Tuntia elokuvan
esikuva

Donald E. Brown, M.D.
Interactive intelligence,
CEO, President & COB

Jay Baer
SOME-expertti
Convince & Convert,
President

 

CX HOTTRENDS -konferenssi tuo yhteen alan kirkkaimmat mielet esittämään käytännönläheiset materiaalit ja strategiat, kuinka voit kääntää asiakaspalvelun kilpailueduksi liiketoiminnassasi. Konferenssi sisältää tietoa asiakkaille, konsulteille ja median edustajille.

2000 osallistujaa, hyvät keynote puhujat ja yli 100 luentoa takaavat sen, että tämän vuoden tapahtumasta tulee tähänastisista paras.

CX:N ASIAKASKOHTAAMISEN KUUMIMMAT TRENDIT -KONFERENSSI JÄRJESTETÄÄN 2.6-4.6.2014

Jos halua luoda kilpailuetua, kannattaa lähteä rapakon toiselle puolelle oppimaan asiakaspalvelun kuumimmista trendeistä. Tapahtumassa käsitellään asiakaspalvelun yhdeksää kuuminta trendiä, jotka ovat:

• SOME JA ASIAKASPALVELU
• MONIKANAVAINEN ASIAKASPALVELU
• MOBIILISOVELLUKSET JA ASIAKASPALVELU
• ASIAKASPALVELU PILVESTÄ
• ANALYTIIKKA JA AVAINTULOSMITTARIT (KPI)
• WEBRTC
• VIDEO JA ASIAKASPALVELU
• PROAKTIIVINEN ASIAKASPALVELU
• INNOVATIIVINEN ITSEPALVELU

Lue lisää CX:n asiakaspalvelun muokkaamisen kuumimmat trendit -konferenssista:

http://www.cx-expo.com/ 

Provad järjestää näihin tapahtumiin matkan joka sisältää:
lennot + lentokenttäkuljetukset USA:ssa
hotellit
seminaarit

Hinta: 2.450 €

Sitovat ilmoittautumiset tehtävä 25.4.2014 mennessä. Ilmoittautumiset tulee lähettää
osoitteeseen ari.matula@provad.fi.

Matkat veloitetaan ennen matkaa.

Seminaarit tarjoavat asiakaspalvelun tämän hetken parhaat puhujat, tutkimukset ja trendit neljän päivän aikana. Tämä tietopaketti antaa varmasti sinulle käsityksen mihin suuntaan asiakaspalvelua tulee kehittää luodakseen siitä kilpailuedun omalla toimialallasi.

Lisätietoja:

Ari Matula
+358 207 619 612
ari.matula@provad.fi

Avainsanat: Tapahtumat



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Ari Matula

Ari Matula

ari.matula@provad.fi

Ari Matulalla on yli 25 vuoden kokemus myynnin johtamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä ICT-alalle uudenlaisilla palveluilla. Kesäisin Arin aikaa menee pyöräillen ja kaivellessa kuoppia pihaan. Talvella hän ihmettelee kuntosalilla, miten pienet painot voivatkin painaa niin paljon.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!