BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Etsimme kahta koodaria kehittämään järjestelmiämme

Etsimme kahta koodaria tiimiimme Tampereelle kehittämään tausta- ja asiakaspalvelujärjestelmiämme. Tule mukaan avoimeen, rentoon ja tehokkaaseen tiimiimme!

 

1. Taustajärjestelmän kehittäjä

Taustajärjestelmän kehittäjänä pääset suunnittelemaan ja kehittämään asiakaspalvelujärjestelmäämme yhdessä muiden ammattilaistemme kanssa. Olet mukana luomassa teknologiaa, joka auttaa asiakkaitamme tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua.

 

Tärkeimmät osaamisalueet

  • Ohjelmointikieli: C#
  • Ymmärrät tuotekehitysprojektien toteuttamisen päälle
  • Sinulla on vähintään kolmen vuoden kokemus kehitysprojekteista
  • Kykenet toimimaan osana tiimiä ja osallistuminen tiimin kehittämiseen on sinulle itsestäänselvyys
  • Rajapintaosaaminen (REST / WebSockets)
  • Ymmärrät myös suunnittelun päälle, vaikkakaan sinun ei tarvitse olla arkkitehti
  • Katsomme eduksesi myös Microservices-arkkitehtuurin ymmärtämisen

Me tarjoamme

  • Ripeästi kasvavan, mutta ketterän ja toimivan työympäristön, jossa voit vaikuttaa niin työnkuvaasi kuin työskentelyaikoihisi
  • Kannustavan ja avoimen ilmapiirin
  • Kovan tason ammattilaiset työkavereiksesi
  • Pääset vaikuttamaan vahvasti asiakaspalvelun kehittämisen tulevaisuuteen
  • Vakavaraisen työnantajan, joka arvostaa ja kuuntelee ihmisiään

 

2. Asiakaspalvelujärjestelmän kehittäjä

Haemme asiakaspalvelujärjestelmän kehittäjää ylläpitämään ja tekemään parannuksia nykyisiin asiakaspalvelujärjestelmätoteutuksiin. Työskentelet tiiviisti Service Deskimme kanssa yhteistyössä ja toimit jatkuvasti lähellä asiakasrajapintaa.

Toivomme sinulta löytyvän kokemusta vähintään yhdestä seuraavista:

  • .NET- ja Windows forms -käyttöliittymäsovelluksien kehitys
  • Asiakastoimitukset ja asennukset
  • Mobiilisovellukset ja rajapinnat (Android, React Native)

Katsomme eduksesi

  • Asiakaspalveluhenkisyyden ja kommunikointitaidot
  • Ettet pelkää
    • tehdä tänään yhtä ja huomenna toista
    • teknistä velkaa
  • Hyvät vianmetsästys- ja debuggaustaidot
  • Tietokantaosaamisen
  • Palvelimien ylläpitokokemuksen
  • Kyvyn laatia ja ylläpitää teknisiä dokumentteja asiakaspalvelun ja ylläpidon käyttöön

 

Me tarjoamme

  • Mahdollisuuden näyttää kyntesi ensin ylläpidossa ja löydettyäsi oman paikkasi meillä, on sinulla mahdollisuus päästä entistä vaativampiin tehtäviin, kuten
    • Asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen asiantuntijaksi it-projekteissa tai
    • Tukipilariksi coretiimin ja robotiikkatiimin keskelle
    • Mukaan uusiin tuotekehitysprojekteihin uuden järjestelmän ja modernien teknologioiden parissa
  • Ripeästi kasvavan, mutta ketterän ja toimivan työympäristön, jossa voit vaikuttaa myös työskentelyaikoihisi
  • Kannustavan ja avoimen ilmapiirin
  • Vakavaraisen työnantajan, joka arvostaa ja kuuntelee ihmisiään

Lisätietoja tehtävistä antaa Tampereen yksikön johtaja Markku Mikkolainen
p. 020 761 9606 markku.mikkolainen@provad.fi

Lähetä hakemuksesi mahdollisine työnäytteineen pe 29.6. mennessä. Paikat täytetään heti sopivien hakijoiden löydyttyä.

HAE MUKAAN TIIMIIMME


Provad on asiakaspalvelun suunnannäyttäjä, joka auttaa yrityksiä ja sen työntekijöitä tarjoamaan ihmisen arvoista asiakaspalvelua. Asiakaspalvelijan avuksi tuotamme robotiikkaan ja koneoppimiseen perustuvia työkaluja, jotka vapauttavat aikaa ja mahdollistavat henkilökohtaisen palvelun kaikissa kohtaamisissa, kanavasta riippumatta.

Provad on perustettu vuonna 2003 ja se työllistää noin 30 henkilöä. Vuonna 2017 yrityksen liikevaihto oli 3,8 miljoonaa euroa. Toimistot sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Tukholmassa.

 

 

 

 

Avainsanat: Rekrytointi, Me provadilaiset, Provad


Kategoriat

näytä kaikki