BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Haemme Software Developeria Tampereelle


Haemme Tampereen-toimistollemme devaajaa, joka sopisi tiimiimme suunnittelemaan ja kehittämään asiakaspalvelujärjestelmäämme yhdessä muiden ammattilaistemme kanssa. Olet mukana luomassa teknologiaa, joka auttaa asiakkaitamme tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua.

Työssäsi huolehdit, että järjestelmämme on alansa huippu ja vaikutat näin suoraan asiakkaidemme työn sujumiseen. Jos vielä nautit siitä, että saat tehdä töitä ammattimaisen ja sitoutuneen tiimin kanssa, voi tämä olla paikkasi.

Tärkeimmät osaamisalueesi ovat

  • Ohjelmointikieli: C#, mutta törmäät myös todennäköisesti seuraaviin: VB.NET, JavaScript (ES6, React, Vue, jQuery), Python, C++
  • Ymmärrät tuotekehitysprojektien toteuttamisen päälle
  • Sinulla on vähintään 2-3 vuoden työkokemus alalta
  • Kykenet toimimaan osana tiimiä ja osallistuminen tiimin kehittämiseen on sinulle itsestäänselvyys
  • Rajapintaosaaminen (REST, SOAP, WebSockets, yms.)
  • Sinun ei tarvitse olla arkkitehti, mutta hienoa, jos ymmärrät myös suunnittelemisen päälle

 

Katsomme eduksesi

  • Asiakaspalveluhenkisyyden ja kommunikointitaidot
  • Puhelinjärjestelmien perusteiden ymmärtämisen
  • Hyvät vianmetsästys- ja debuggaustaidot
  • Testattavan koodin kehitystaidot, yksikkö- ja integraatiotestien kirjoituskokemuksen
  • CI/CD -prosessien ymmärtämisen ja hyödyntämisen
  • Tietoturvallisten sovelluskehityskäytäntöjen ymmärtämisen ja noudattamisen
  • Tietokantaosaamisen (MSSQL, MySQL/MariaDB)
  • Palvelimien ylläpitokokemuksen (GNU/Linux ja Windows Server + IIS)
  • Kyvyn laatia ja ylläpitää teknisiä dokumentteja asiakaspalvelun, muiden kehittäjien ja ylläpidon käyttöön

 

Me tarjoamme

  • Ripeästi kasvavan, mutta ketterän ja toimivan työympäristön, jossa voit vaikuttaa myös työaikoihisi
  • Kannustavan ja avoimen ilmapiirin
  • Kovan tason ammattilaiset työkavereiksesi
  • Pääset vaikuttamaan vahvasti asiakaspalvelun kehittämisen tulevaisuuteen
  • Vakavaraisen, Visma-konserniin kuuluvan työnantajan, joka arvostaa ja kuuntelee ihmisiään

Lisätietoja tehtävistä antaa Tomi Korpaeus p. 020 761 9607 tomi.korpaeus@provad.fi

Lähetä hakemuksesi mahdollisine työnäytteineen pe 29.11. mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tutustu meihin provadilaisiin täältä.
Kuvia meistä ja tapahtumistamme löydät täältä.

 
HAE MUKAAN TIIMIIMME

 

 


Provad on asiakaspalvelun suunnannäyttäjä, joka auttaa yrityksiä ja sen työntekijöitä tarjoamaan ihmisen arvoista asiakaspalvelua. Asiakaspalvelijan avuksi tuotamme robotiikkaan ja koneoppimiseen perustuvia työkaluja, jotka vapauttavat aikaa ja mahdollistavat henkilökohtaisen palvelun kaikissa kohtaamisissa, kanavasta riippumatta.

Provad on perustettu vuonna 2003 ja se työllistää noin 40 henkilöä. Vuonna 2018 yrityksen liikevaihto oli 3,8 miljoonaa euroa. Toimistot sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Tukholmassa. Provad kuuluu Visma-konserniin.

Provad - Esittelyvideo 2018

 

Avainsanat: Me provadilaiset, Rekrytointi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!