BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Hallitse asiakaspalvelu somessa yhtenä kokonaisuutena - lataa esite

Nykyään yhä useampi yritys tarjoaa asiakaspalvelua somessa.  Yksi iso haaste some-asiakaspalvelussa on se, että sosiaalisen median kanavia hoidetaan erillään muista asiakaspalvelukanavista.

Provadin ICC-ratkaisulla some-asiakaspalvelua voidaan johtaa  yhtenä kokonaisuutena muiden palvelukanavien kanssa. Esitteemme lataamalla saat enemmän tietoa ICC-ratkaisun hyödyistä ja ominaisuuksista some-asiakaspalvelussa.

Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa -esite

 

Avainsanat: sosiaalinen media, asiakaspalvelu somessa, icc



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!