BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Haluatko parantaa organisaatiosi asiakaskeskeisyyttä?

Valtaosa yritysjohtajista uskoo tarjoavansa erinomaisia asiakaskokemuksia, mutta vain pieni osa asiakkaista on samaa mieltä.

Tiedätkö, miten hyvin sinun organisaatiosi palvelee asiakkaita? Mikäli organisaatiossasi tavoitellaan aitoa asiakaskeskeisyyttä, kannattaa selvittää seuraavat asiat:

1. Tiedosta nykytila, mitkä ovat vahvuutenne ja kehityskohteenne
2. Mikä on tavoitetila, mihin halutaan päsätä

Asiakaskeskeisyyden kuntoarviolla organsiaation toiminnan vahvuudet ja kehityskohteet asiakaskeskeisyyden saralla on helppoa selvittää. Kuntoarvio antaa myös konkreettisia ohjeita asiakaskeskeisyyden kehittämiseksi.

Testaa täältä, miten asiakaskeskeinen oikeasti olet.

Avainsanat: Asiakaskeskeinen organisaatio, Blogi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!