BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Hanki Early Bird -lippusi #Kohtaamisia19 -tapahtumaan

Suosittu #Kohtaamisia19 kokoaa jo neljättä kertaa yhteen asiakaskokemuksen ja -palvelun johtajat sekä kehittäjät. Varaa paikkasi Early Bird -hinnoin!

Vuonna 2016 ensimmäistä kertaa järjestetty ja huikean menestyksen saanut asiakaskokemuksen ja -palvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari saa jälleen jatkoa 11.3.2019.

Vuonna 2019 #Kohtaamisia19 -tapahtuman teemana on palvelutuotannon tulevaisuus. IBM ennustaa, että vuonna 2020 kaikista asiakasinteraktioista 85% ratkaistaan ilman ihmistä. Miten käy ihmisen ja prosessien automatisoituvassa toimialassa? Mihin tulisi nyt panostaa tehokkaan asiakaspalvelun ja erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Voittaako tekoäly ihmisälyn?

Yhdessä samaan aikaan järjestettävän CCD asiakaspalvelun ajankohtaispäivän kanssa Kohtaamisia-tapahtuma keräsi maaliskuussa 2018 yli 300 asiakaskokemuksen ja -palvelun ammattilaista yhteen verkostoitumaan ja kuulemaan käytännönläheisiä esimerkkejä. Tapahtumat järjestetään myös vuonna 2019 rinnakkain.

Hanki nyt oma paikkasi Early Bird -hintaan, koodilla ProvadVIP saat osallistumisen 350 eurolla (alv. 0%, voimassa 15.1.2019 asti).

#KOHTAAMISIA19

 

Vuonna 2018 #Kohtaamisia keräsi paikalle yli 150 osallistujaa ja osallistujista yli 30% oli yritysten päättäjiä. Tapahtuma keräsi jälleen erinomaiset arvostelut sekä palautteen ja tuttuun tapaan 100% palautteen antaneista suosittelee tapahtumaa. Provad on mukana #Kohtaamisia19 -tapahtumassa pääyhteistyökumppanina. #Kohtaamisia19 - Tekoäly vs. ihmisäly 11.3.2019 Messukeskus.

Avainsanat: Tapahtumat, asiakaspalvelun automatisointi, asiakaskokemus



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!