BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

ICC yhdistää asiakaspalvelukanavat ja tehostaa monikanavaista asiakaspalvelua

Provadin asiakaspalvelujärjestelmä ICC nopeuttaa ja tehostaa yrityksesi asiakaspalvelua yhdistämällä käyttämänne eri asiakaspalvelukanavat toisiinsa.


ICC (Intelligent Contact Center) ohjaa asiakkaiden yhteydenotot suoraan oikeille asiakaspalvelijoille, kaikista halutuista kanavista. ICC:llä voidaan käsitellä mitä tahansa digitaalisia palvelukanavia ja työtehtäviä, kuten sähköposteja, puheluita, web-viestejä, chatteja, CRM-töitä ja niin edelleen.

ICC helpottaa ja tehostaa jo yhdenkin palvelukanavan käsittelyä, mutta sen hyödyt kasvavat sitä suuremmiksi, mitä enemmän kanavia siihen liitetään.

Esitteemme latamaalla saat lisätietoa asiakaspalvelujärjestelmämme eduista ja mahdollisuuksista.

LATAA ESITE ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ

Avainsanat: icc, monikanavainen asiakaspalvelu, asiakaspalvelujärjestelmä, Asiakaspalvelun ohjelmistot


Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!