BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

IWC ohjaa yhteydenotot verkkosivuilta suoraan asiakaspalveluun

 

Verkkosivut on tärkeä palvelukanava kaikille yrityksille, mutta tyypillisesti nopea viesteihin vastaaminen ja tiedon ajantasaisena pitäminen tuottaa haasteita. Provadin Intelligent Web Channelsin avulla asiakaspalvelu hallitsee verkkosivujen kautta tulevia viestejä sekä julkaisualustaa ketterästi.

IWC mahdollistaa myös kotisivujen yhteydenottolomakkeiden ja palvelusivujen sisällön muokkaamisen helposti ja nopeasti suoraan asiakaspalvelusta käsin. Enää apua muilta yksiköiltä tai yhteistyökumppaneilta ei tarvita.

Lataa esitteemme ja lue tarkemmin, millä tavoin IWC:tä voi hyödyntää.

LATAA IWC-ESITE TÄSTÄ

Avainsanat: iwc, asiakaspalvelu verkossa



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!