BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Johtaja, oletko aidosti kiinnostunut asiakkaistasi?

Kun organisaatio tavoittelee asiakaskeskeisyyttä, on kaiken lähtökohtana johto. Sen tehtävänä on toimia esimerkillisesti asiakasta arvostaen.

Johtaminen on yrityksen kriittisin prosessi. Se vaikuttaa yrityksen kaikkiin muihin prosesseihin ja määrittää niitä.

Asiakaskeskeisessä organsiaatiossa johto on aidosti kiinnostunut asiakkaista ja se luo puitteita onnistumiselle.

Asiakaskeskeinen johto käsittelee asiakkasiin liittyvää tietoa ja haluaa panostaa asikaskeskeisyyden kehittämiseen organisaatiossa. Johto toimii itse esimerkillisesti arvostaen asiakasta ja kannustaen koko organisaatiota toimimaan samoin.

Pääset katsomaan täältä koko videosarjamme asiakaskeskeisestä organisaatiosta.

Avainsanat: Asiakaskeskeinen organisaatio, Blogi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!