BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Kertyykö asiakaspalveluusi jonoa? Lataa opas jonojen purkamiseksi

Digitalisaation mukanaan tuoma asiakaspalvelun monikanavaisuus aiheuttaa haasteita monelle yritykselle ja asiakaspalvelut ruuhkautuvat helposti. Uusilla toimintamalleilla asiakaspalveluun saadaan tehokkuutta, nopeutta ja laatua.
 
Näillä toimintamalleilla:
  • vastaat asiakkaille nopeammin
  • parannat työtyytyväisyyttä sekä
  • tehostat asiakaspalveluasi niin, että asiakaspalvelusi jonot sulavat
Kokosimme oppaan asiakaspalvelun jonojen purkamiseksi. Täytä tietosi ja lataa opas:
 
LATAA OPAS Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot
 
Lue myös vinkit myynnin kasvattamiseen: Kasvata myyntiäsi, laita asiakastieto töihin

Avainsanat: Asiakaskokemuksen parantaminen, Asiakaskokemuksen johtaminen



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!