BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Voittaako tekoäly ihmisälyn? Tule kuulemaan lisää #Kohtaamisia19 -tapahtumaan

#Kohtaamisia19 -tapahtuman lavalla kuullaan tänä vuonna palvelutuotannon tulevaisuuden näkymistä. Hanki oma lippusi erikoishintaan!

IBM ennustaa, että vuonna 2020 kaikista asiakasinteraktioista 85% ratkaistaan ilman ihmistä. Miten käy ihmisen ja prosessien automatisoituvassa toimialassa? Mihin tulisi nyt panostaa tehokkaan asiakaspalvelun ja erinomaisen asiakaskokemuksen saavuttamiseksi? Voittaako tekoäly ihmisälyn?

Lavalla nähdään mm. vuoden 2018 puhujaksi valittu ja "Tekoäly – matkaopas johtajalle" -kirjan kirjoittaja Antti Merilehto, tekoälyn ja robotiikan saralla TIVI:n TOP100 vaikuttajaksi valittu Cristina Andersson sekä tekoälyn potentiaalia teknologiajätti IBM:n silmin avaava Frank Østergaard.

Yhdessä samaan aikaan järjestettävän CCD asiakaspalvelun ajankohtaispäivän kanssa Kohtaamisia-tapahtuma keräsi maaliskuussa 2018 yli 300 asiakaskokemuksen ja -palvelun ammattilaista yhteen verkostoitumaan ja kuulemaan käytännönläheisiä esimerkkejä. Tapahtumat järjestetään myös vuonna 2019 rinnakkain.

Hanki nyt oma paikkasi erikoishintaan, koodilla PROVADVIP saat osallistumisen 450 eurolla (alv. 0%). #Kohtaamisia19 järjestetään 11.3.2019 Messukeskuksessa.

#KOHTAAMISIA19

 

Vuonna 2018 #Kohtaamisia keräsi paikalle yli 150 osallistujaa ja osallistujista yli 30% oli yritysten päättäjiä. Tapahtuma keräsi jälleen erinomaiset arvostelut sekä palautteen ja tuttuun tapaan 100% palautteen antaneista suosittelee tapahtumaa. Provad on mukana #Kohtaamisia19 -tapahtumassa pääyhteistyökumppanina. #Kohtaamisia19 - Tekoäly vs. ihmisäly 11.3.2019 Messukeskus.

Avainsanat: asiakaskokemus, Tapahtumat, asiakaspalvelun automatisointi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

koht19_provad_banneri_blogisivulle

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!