BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Kojamo Oyj:n Elise Hasselgren: "Vanhoilla työtavoilla ja työkaluilla ei oltaisi selvitty työmäärästä enää. Nyt me pärjätään."

Kojamon palvelupäällikkö Elise Hasselgren mukaan palveluneuvojat ovat olleet tyytyväisiä uuteen, Provadin tarjoamaan, työvälineeseen. Palveluneuvojat ovat itse kokeneet, että uudella järjestelmällä on positiivinen vaikutus työn tekemiseen.

Kojamo Oyj:n keskittyy asuntosijoittamiseen Suomessa ja sen tavoitteena on taata paras mahdollinen asiakaskokemus. Eri asiakaspalvelukanavien yhdistäminen kaikki saman järjestelmän alle helpottaa asiakaspalvelijoiden työtä huomattavasti.

Kojamon palvelupäällikkö Elise Hasselgren kertoo pitkän pohdinnan tuloksena Kojamon valinneen Provadin, koska pienen toimijan on helmpompi vastata nopeisiin muutoksiin verrattuna isoihin yrityksiin. 

- Provadilla sellainen tietynlainen joustavuus, muokkautuvuus ja arjessa mukana pysyminen on kaikkein sulavinta.

Keväällä 2014 Kojamossa perustettiin uusi asiakaspalvelukeskus, joka aloitti toimintansa olemassa olevilla työkaluilla. 

- Meillä oli erillinen puhelinjärjestelmä, erillinen sähköpostijärjestelmä ja suunnitteluasteella chat-kanavan käyttöönotto. Tässä yhteydessä ymmärrettiin, että voitaisiin oikeasti koota yhteen työkaluun kaikki ne palvelukanavat, joita halutaan käyttää. Ja sitten vielä kysyä palautteet asiakkaalta palvelutapahtuman jälkeen, Hasselgren sanoo.

Mikä sitten muuttui uuden järjestelmän myötä?

- Meillä tapahtui organisaatiossa muutoksia samaan aikaan kun järjestelmän vaihdos tehtiin, ja vanhoilla työtavoilla ja työkaluilla ei oltaisi selvitty työmäärästä enää. Nyt me pärjätään, Hasselgren toteaa hymyillen.

 

LUE LISÄÄ ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ

Avainsanat: referenssit, asiakaspalvelujärjestelmä, asiakaspalvelukokemus, icc, monikanavainen asiakaspalvelu, Provad, Video


Veera Pelkonen

Veera Pelkonen

veera.pelkonen@provad.fi

Markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentelevä Veera on kasvatustieteiden maisteriopintojen loppusuoralla ja innokas uuden oppija. Tapahtumien järjestäminen ja monipuoliset työtehtävät pitävät Veeran kiireisenä. Vapaa-aika kuluu pitkälti erilaisen urheilun merkeissä sekä ystävien kanssa esimerkiksi brunsseilla ja livemusiikin äärellä.

Kategoriat

näytä kaikki