BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Kuinka vahva on asiakaspalvelusi kivijalka?

Mikä on asiakaspalvelun kivijalka? Miksi sen kuntoon laittaminen on niin tärkeää jokaisella organisaatiolle?

Asiakaspalvelun kivijalka tarkoittaa niitä prosesseja, joiden kuntoon laittaminen on asiakaspalvelulle kaikkein kriittisintä.

Kivijalka kiteytyy kahteen kysymykseen:
1. Millaiset edellytykset asiakaspalvelijoilla on palvella asiakkaita?
2. Mistä asiakaspalvelukanavista asiakkaat ovat eniten yhteydessä?

Asiakaspalvelun kriittisin prosessi on asiakaspalvelijan toiminta. Miten helppoa tai vaikeaa asiakkaiden palveleminen on? Jos asiakaspalvelijan työskentely on tehty vaikeaksi, se näkyy ja kuuluu asiakkaalle.

Siksi asiakaspalvelun kivijalka kannattaa laittaa kuntoon heti, eikä huomenna.

Provadin asiakaspalvelujärjestelmä ICC (Intelligent Contact Center) yhdistää eri palvelukanavat toisiinsa sekä ohjaa asiakkaiden yhteydenotot automaattisesti parhaalle vapaalle asiakaspalvelijalle. Tämä nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua merkittävästi.

LATAA OPAS Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot

Avainsanat: Blogi, Asiakaskeskeinen organisaatio, monikanavainen asiakaspalvelu


Mikko Latva-Koivisto

Mikko Latva-Koivisto

mikko.latva-koivisto@provad.fi

Mikko Latva-Koivisto on asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja markkinoinnin ammattilainen, joka uskoo lisäarvon tuottamiseen liiketoiminnassa. Mikkoa ajaa eteenpäin kehittäminen ja kehittyminen. Vapaa-ajalla Mikko on oman elämänsä Jimmy Page ja Rafael Nadal. Mikko toimi Provadin markkinointipäällikkönä heinäkuuhun 2017 asti.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!