BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

LOTTA, uuden ajan asiakaspalvelija, on täällä!

LOTTA on Provadin uuden ajan asiakaspalvelun mahdollistava teknologiapalvelu, joka vapauttaa aikaa asiakaspalvelijalle. Aika voidaan käyttää aidosti kohtaamiseen asiakkaan kanssa, tunteella ja laadulla.

- Olemme pitkään ja hartaasti hankkineet ymmärrystä ja käyneet asiakkaiden kanssa erilaisia kehitystarpeita läpi. Kokemustemme perusteella olemme työstäneet teknologian asiakkaidemme käyttöön, kertoo Provadin hallituksen puheenjohtaja Tomi Korpaeus.

LOTTA tuo avun asiakaspalvelijalle prosessien automatisoinnin (RPA) ja tekoälyn (AI) avulla. Se hoitaa asiakaspalvelijan työpöydältä kaikki tylsät copypaste-työt antaen näin ihmiselle enemmän aikaa kohdata ihminen. LOTTA analysoi ja oppii asiakkaiden kanssa käymistä keskusteluista sekä pystyy ratkaisemaan osan kontakteista automaattisesti.

- LOTTA tulee tuomaan nopeasti mittavia hyötyjä nykyasiakkaillemme, koska heillä on asiakaspalvelun kivijalka jo kunnossa. Hyödyt näkyvät sekä kustannustehokkuudessa että paremmassa asiakaspalvelussa.

Lotta2.jpg

Avainsanat: Asiakaskokemuksen parantaminen, LOTTA


Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!