BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Miksi Interactive Intelligence on niin kova firma.

Kaikki hyvä ei tule Amerikasta mutta kun kysymys on laajemmiin IT:stä ja erityisesti contact center -ratkaisuista niin on pakko sanoa: kyllä jenkkilässä osataan.

Ja tarkemmin: keskilännessä, Indianan osavaltion pääkaupungissa Indianapoliksessa. Sieltä nimittäin on kotoisin Dr. Donald E Brownin perustama yhtiö nimeltään Interactive Intelligence.

Jos tässä kävisi luettelemaan kaikki mahdolliset tunnustukset ja palkinnot, jotka kotoisasti ilmaistuna “InIn:ille” on myönnetty, tästä blogista tulisi liian pitkä. Tyydytään siis toteamaan vain, että vaikkapa vuosina 2011 ja 2012 Frost & Sullivan valitsi Interactive Intelligencen vuoden contract center –yritykseksi. Tai että Gartnerin “Magic Quadrant” –arviossa InIn:lle myönnettiin komea ja yhtiötä hyvin kuvaava titteli: “mailman johtava contact center –infrastruktuurien innovaattori.” Ynnä muuta ynnä muuta; Interactive Intelligenceä on ylistetty ja aivan aiheesta.

Eikä InIn:in etevyys todellakaan rajoitu ainoastaan contact center –ratkaisuihin. Myös yhtiön työprosessien automatisointiin liittyvät ratkaisut sekä kommunikaation liiketoimintaan integroivat tuotteet ja palvelut ovat alan kehittyneimpiä.

Jos Interactive Intelligencen filosofiasta haluaa nostaa esiin kaksi teemaa ylitse muiden, ne ovat kokonaisvaltaiset ratkaisut ja nopeat liiketoimintavaikutukset. Yhdysvalloissa kilpailu on äärimmäisen kovaa, ja yhtiöiden pitää vääntää ruuvia joka sektorilla terävöittääkseen kilpailuetujaan. Juuri tässä InIn:illä on vahvat näytöt. Aivan kuten Dr. Brownin lempilause ja koko yhtiön missio kuuluu: ”We turn your customer service into a competitive weapon”. Aivan niin – tämähän se on meidän provadilaistenkin huoneentaulu!

Eli samoista asioista puhutaan niin Amerikoissa kuin täällä Pohjolassakin. Paremmasta asiakaspalvelusta. Tyytyväisemmistä ja uskollisemmista asiakkaista. Työn tehokkaammasta ja mielekkäämmästä ohjaamisesta niin työn tekijän kuin organisaationkin kannalta.  Asiakaskommunikaation sujuvasta liittämisestä liiketoiminnan ohjausjärjestelmiin. PAREMMASTA BUSINEKSESTA siis, noin kiteytetysti

Meillä Provadissa on ilo ja kunnia edustaa Interactive Intelligencen tuotteita ja ratkaisuja Suomessa. Ota ihmeessä yhteyttä ja kysy lisää toimituksistamme ja referensseistä. Olen varma, että InIn:in ratkaisut tulevat leviämään myös meillä Suomessa kiihtyvällä tempolla – ne kun ovat paras mahdollinen valinta kaikille tulosorientoituneille organisaatioille!

 

Yt. Tomi Korpaeus, modernisti, Provad Oy

Avainsanat: Ajankohtaista, Asiakaspalvelu-järjestelmä, Asiakaspalvelun kehittäminen, Blogi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Tomi Korpaeus

Tomi Korpaeus

tomi.korpaeus@provad.fi

Tomi Korpaeus on auttanut yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta jo ennen kuin koko sanaa tunnettiinkaan. Hän on vaikuttanut contact center -alalla vuodesta 1998. Tuona aikana Tomi on johtanut ja kehittänyt liiketoimintaa sekä toiminut asiantuntijana asiakaspalvelun kehityshankkeissa.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!