BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Mitä on oikea-aikainen asiakasviestintä?

Asiakkaan tilanteeseen osuva viestintä on parhaimmillaan äärettömän tuottoisaa– ja siinä sivussa tuottaa erinomaisen asiakaskokemuksen.


Oletko koskaan unohtanut varaamasi aikaa, esimerkiksi hammaslääkärille? Entä onko sinulle käynyt niin, ettei yhteydenottopyyntöihisi ole vastattu?

Asiakkaana nämä tilanteet aiheuttavat sinulle vähintäänkin harmitusta. Samalla ne aiheuttavat palveluita tarjoaville yrityksille puhdasta euromääräistä tappiota menetetystä liikevaihdosta.

Oikea-aikaisella viestinnällä molemmat tilanteet olisi voitu korjata.

Asiakasta voidaan palvella muillakin tavoilla, kuin reagoimalla ja vastaamalla asiakkaan pyyntöihin ja valituksiin. Erinomaista palvelua on viestiä asiakkaalle oikea-aikaisesti.

Oikea-aikaisella asiakasviestinnällä voidaan saavuttaa kolme merkittävää asiaa: lisämyyntiä, kustannussäästöjä sekä asiakaspysyvyyden ja asiakaskokemuksen.

Suhteellisen merkittäviä asioita, eikö?

Käy katsomassa koko videosarjamme asiakaskeskeisestä organisaatiosta.

Voit myös ladata saumattoman asiakaspalvelun oppaamme.

Avainsanat: Asiakaskeskeinen organisaatio, Blogi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Mikko Latva-Koivisto

Mikko Latva-Koivisto

mikko.latva-koivisto@provad.fi

Mikko Latva-Koivisto on asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja markkinoinnin ammattilainen, joka uskoo lisäarvon tuottamiseen liiketoiminnassa. Mikkoa ajaa eteenpäin kehittäminen ja kehittyminen. Vapaa-ajalla Mikko on oman elämänsä Jimmy Page ja Rafael Nadal. Mikko toimi Provadin markkinointipäällikkönä heinäkuuhun 2017 asti.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!