BLOGI

Onnellinen asiakas ostaa enemmän

Mitä ovat RPA, IWC ja Tiketti? Nyt voit ladata esitteemme

Kolme ensimmäistä palveluistamme kertovaa esitettä on nyt ladattavissa sivuiltamme.

 

RPA - Robotics Process Automation
Provadin RPA-palveluilla voidaan automatisoida toistuvia manuaalisia työvaiheita asiakasrajapinnassa. Tämä lisää liiketoiminnan tehokkuutta ja parantaa asiakaskokemusta.

IWC - Asiakaspalvelu verkossa
Verkkosivut on tärkeä palvelukanava kaikille yrityksille, mutta tyypillisesti nopea viesteihin vastaaminen ja tiedon ajantasaisena pitäminen tuottaa haasteita. Provadin Intelligent Web Channelsin avulla asiakaspalvelu hallitsee verkkosivujen kautta tulevia viestejä sekä julkaisualustaa ketterästi.

Tiketti
Tikettien hallintaan liittyy paljon manuaalista työtä, joka viivyttää asian ratkaisua. Provadin Tiketti-ratkaisulla nopeutat palvelua muuttamalla tikettien käsittelyn helposti hallittavaksi prosessiksi.

Avainsanat: rpa, tiketti, iwc


Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.