Ihmisen arvoista asiakaspalvelua
Erinomainen asiakaskokemus on tavoiteltu kilpailutekijä. Kilpailun koventumisen ja asiakkaiden kasvaneiden odotusten myötä liiketoiminnan johtamisessa täytyy ottaa huomioon täysin uusia asioita.
Asiakaskokemuksen johtaminen on kokonaisuuden hallintaa. Yrityksen tulisi näyttäytyä asiakkaalle yhtenä saumattomana kokonaisuutena. Asiakaspalvelussa tämä edellyttää erityisesti katkeamattoman palveluketjun luomista eri kanavien välille.
Miten tämä toteutetaan ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon? Kirjoitimme aiheesta whitepaperin, jonka voit ladata alla olevan linkin kautta.
Avainsanat: asiakaskokemus, Asiakaskokemuksen johtaminen
Copyright © PROVAD Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.
Tietosuojaseloste