BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Miten onnistua chatbot-projektissa? - Tule mukaan webinaariin

Mitä chatbotin hankkiminen vaatii? Mitä se kustantaa? Järjestämme kumppanimme giosgin kanssa webinaarin "Miten onnistua chatbot-projektissa?" torstaina 31.10. kello 9-9.30.

Yhteistyömme aikana giosgin kanssa tajusimme, että chatbotin hankkimiseen liittyvät kysymykset ovat monelle yritykselle täysin uutta maastoa. Yhdessä tuumin lähdimme siis vastaamaan näihin arvoituksiin.

Webinaarissa kerromme, mitä kannattaa ajatella ja tietää ennen chatbotin hankintaa. Lähdemme ensiksi chatbotin perusteista ja siitä, milloin se voisi olla ajankohtainen työkalu sinulle. Tämän jälkeen menemme jo käytännön asioihin: mitä resursseja se vaatii, paljonko maksaa ja millainen sopii sinulle - älykäs vai älytön? 

Mm. näistä asioista keskustelemme webinaarissamme:

  • Milloin chatbot kannattaa hankkia?
  • Mitä resursseja prosessi vaatii?
  • Kuinka kauan tämä kestää?
  • Kuinka paljon kaikki maksaa?
  • Älykäs vai älytön chatbot?
  • Mitä chatbotin integroiminen osaksi asiakastietojärjestelmää tarkoittaa?
  • Mitä tuloksia chatbotilla saa?

Tule mukaan webinaariimme torstaina 31.10. kello 9:00.
Webinaari järjestetään suomeksi ja kestää noin 30 minuuttia.

Ilmoittaudu webinaariin

Jos sinulla herää kysymyksiä, niin laita viestiä osoitteeseen kimi.tiinus@giosg.com  /  elina.pennanen@provad.fi

Nähdään webinaarissa!

Avainsanat: chat, LOTTA TUKIÄLY, Robotiikka ja koneoppiminen asiakaspalvelussa, asiakaspalvelun automatisointi, chatbot



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!