BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Näin hyödynnät helposti chattia asiakaspalvelussasi - katso webinaari

Chatin käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. Lyhyessä webinaarissamme kerromme, miksi chat kannattaa viimeistään nyt ottaa käyttöön asiakaspalvelussa ja millä tavoin se auttaa myymään lisää sekä palvelemaan paremmin.

Käymme webinaarissamme läpi myös, minkälaisia chat-ratkaisuja Lotta Tukiälyn avulla on mahdollista tehdä:

  • Lotta Chat -> Human to Human, nopeita vastauksia asiakkaalle
  • Lotta Dialog -> Ennalta määritellyt keskustelupolut opastavat asiakasta, loistava myös palautteen kysymiseen
  • Lotta Conversation -> Voi toimia asiakaspalvelijaa avustavana tai itsenäisenä 24/7

Katso webinaaritallenne chatin helposta ja nopeasta käyttöönotosta. Näet kaikki webinaarimme antamalla meille hieman yhteystietojasi:

Webinaaritallenteet

Avainsanat: chat, LOTTA TUKIÄLY, Robotiikka ja koneoppiminen asiakaspalvelussa, asiakaspalvelun automatisointi, chatbot, webinaarit



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!