BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Näin muutat asiakaskokemuksen pysyväksi kilpailueduksi

Provad - Asiakaspalvelun uusi aika_sub

Asiakas on kaikki. Asiakas on jokaisen yrityksen tärkein omaisuus. Kaikki fokus asiakkaaseen. Miten asiakaskokemus muutetaan pysyväksi kilpailueduksi? Katso video.

Niin paljon kuin asiakkaan ja palvelukokemuksen bisneskriittisyydestä puhutaankin, sitä erikoisemmalta omat arkikokemuksemme tuntuvat. Meitä pidetään jonossa, asioimme väärän henkilön kanssa. Me näpyttelemme, ääniohjaamme, chättäämme ja meilaamme ja silti mitään ei tapahdu. Joudumme pitoon, ja pysymme siellä.

Palataan hetkeksi ajassa viisitoista vuotta taaksepäin. CRM oli päivän ismi ja yritykset rakensivat kilvan massiivisia projekteja, joissa kömpelöt teknologiset ratkaisut kohtasivat epäkurantin asiakastiedon. Jos joku voitti, se ei ollut asiakas.

Sen jälkeen yritykset innostuivat itsepalvelusta. Siis siitä, että ulkoistetaan palvelu pois palveluntarjoajalta, mikä lähtökohtaisesti on jännä ajatus. Jos joku voitti, se ei ollut asiakas.


Etsitkö monikanavaista asiakaspalvelujärjestelmää, jolla parannat asiakaskokemusta ja helpotat asiakaspalvelun työntekijöiden työtä. Jätä yhteystietosi ja lataa esitteemme.

LATAA ESITE ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ


 

Sitten markkinointi päätettiin automatisoida, jonka johdosta sähköpostimme alkoivat täyttyä kaikenlaisella spämmillä. Sillä seurauksella, että järkeviäkään viestejä ei viitsitä enää lukea. Jos joku voittaa, taaskaan se ei ole asiakas.

Ilman kannattavuuslaskelmaakin ymmärtää, että kalliiksihan tällainen pelleily tulee. Yritykselle. Tässä maailmassa kun asiakkaan on niin helppo valita toisin, sillä tarjoajia riittää. Meillä on kuitenkin hyviä uutisia kaikille teille, jotka haluatte oikeasti tuottaa asiakkaillenne hyötyä ja hyviä kokemuksia. Ja vieläpä niin, ettei massiivisia resursseja ja projekteja tarvita.

Se mitä tarvitaan, on ymmärrys ja kokemus siitä, kuinka yrityksesi asiakaskommunikaatio muutetaan pysyväksi kilpailueduksi ja ennen kaikkea pysyväksi kyvyksi tehdä parempaa tulosta. Meillä Provadissa se ymmärrys ja kokemus on. Meillä on teknologia ja ratkaisut, joiden avulla teidänkin organisaatio alkaa palvella asiakkaitaan paremmin. Ai miten se muka on mahdollista? Ota yhteyttä, niin me kyllä kerromme.

Jutellaanko lisää?

 

Asiakaspalvelujärjestelmä on asiakaspalvelun kivijalka

Luotettava asiakaspalvelujärjestelmä varmistaa, että asiakaspalvelu on helposti ja nopeasti tavoitettavissa kanavassa kuin kanavassa. Laadukas järjestelmä myös varmistaa asiakaspalvelijoiden ja esimiesten vaivattoman työskentelyn parantaen samalla asiakkaan saamaa palvelua.

Provadin asiakaspalvelujärjestelmä ICC (Intelligent Contact Center) yhdistää eri palvelukanavat toisiinsa ja ohjaa asiakkaiden yhteydenotot automaattisesti vapaalle asiakaspalvelijalle. Tämä nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua merkittävästi.

ICC on älykäs ja tehokas asiakaspalveluratkaisu, jolla voidaan käsitellä kaikkia digitaalisia palvelukanavia ja työtehtäviä. Asiakaspalvelijalle on oma käyttöliittymällä, jolla hän voi hallita työtään paremmin ja saa sen avulla kaiken tarvitsemansa tiedon automaattisesti omaan näkymäänsä. Asiakaspalvelun esimies voi vastaavasti omalla käyttöliittymällään hallita asiakaspalvelun päivittäistä toimintaa.

LATAA ESITE ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ

 

Avainsanat: asiakaskokemus, Video, icc, asiakaspalvelujärjestelmä, Asiakaspalvelun ohjelmistot



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!