BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Näin rakennat merkityksellisiä asiakaskohtaamisia - katso webinaaritallenne

Merkityksellisillä asiakaskohtaamisilla voi olla mittava vaikutus liiketoiminnan menestykseen, siksi asiakaskohtaamisia kannattaa vaalia. Jotta niitä voitaisiin jatkuvasti myös kehittää, täytyy niitä mitata.

Tuukka Heinonen kertoo lyhyessä webinaarissa, miten asiakaskohtaamisilla kannattaa erottautua ja ennen kaikkea miten niitä mitataan monipuolisesti niin, että tuloksia voidaan aidosti myös hyödyntää arjessa.

 

Yhteystietosi antamalla voit katsoa kaikki webinaaritallenteemme:

Webinaaritallenteet

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaskokemuksen mittaaminen, Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen, webinaarit



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!