BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Odotettu asiakaskokemuksen ja -palvelun parantamisen seminaari on taas täällä

Asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseen ja johtamiseen keskittyvä tapahtuma #Kohtaamisia18 järjestetään jälleen 6.3. Messukeskuksessa.

Tänä vuonna tapahtumassa esiintyvät mm.

  • Tapahtuman perustaja Matti Toivonen
  • Asiakaskokemus- ja muutosexpertti Kalle Ruuskanen
  • Matkapoikien toimitusjohtaja Ari Penttilä
  • Asiakaskokemusjohtajana Lontoossa toimiva tohtori Janne Ohtonen
  • Yrittäjä ja muutoksentekijä Susanna Paloheimo
  • Aivotutkija Katri Saarikivi

Ehdit vielä mukaan Suomen suurimpaan ja odotetuimpaan asiakaskokemuksen ja -palvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaariin.

Katso koko ohjelma ja ilmoittatudu tapahtumaan täältä.

 

Katso videolta tapahtuman isän Matti Toivosen ajatuksia viime vuoden tapahtumasta.

 

Viime vuonna myös Provadin Tomi Korpaeus oli tapahtumassa lavalla. Korppi puhui tuolloin teknologian ja tunteen liitosta asiakaspalvelun parantamisessa. Katso myös Korpin video aiheesta.

 

Avainsanat: Tapahtumat, Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!