Skip to content

Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita

Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.

Mikä on contact center?

Contact center yhdistää asiakaspalvelun, myynnin ja muun yhteydenpidon asiakkaan kanssa samaan paikkaan.

Asiakaspalvelun mittarit vaativat päivitystä

Monet yleisistä asiakaspalvelun mittareista eivät kerro riittävästi asiakaspalvelun laadusta.

Asiakaspalvelun laatu on yhtä kuin johtamisen laatu

”Asiakaslähtöisyys”, ”asiakaskeskeisyys” ja ”asiakas arvona” ovat asioita, jotka vilahtelevat lähes jokaisen palveluorganisaation viestinnässä asiakkaista ja asiakaspalvelusta puhuttaessa.

Asiakaskokemuksen johtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle

Mitä on asiakaskokemuksen johtaminen ja mitä hyötyä siitä on?

Puhelinjärjestelmän hankinta edessä? Vältä sudenkuopat näillä 7 vinkillä.

Oletko suunnittelemassa uuden puhelinjärjestelmän hankintaa? Teimme sinulle listauksen seitsemästä asiasta, jotka ovat kriittisiä onnistuneen hankinnan tekemisessä.

Mitä on Customer Experience Management eli CEM?

Asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen ja teknologiaan liittyvät asiat sekoittuvat helposti toisiinsa.

Tee asiakaspalvelustasi kilpailuetu näillä 9 askeleella

Suomalaisessa asiakaspalvelussa riittää kehitettävää, kuten on moneen kertaan todettu.

Proaktiivinen asiakaspalvelu luo win-win tilanteen

Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut maailmalla yhdeksi johtavista teemoista yritysten johtoryhmien pöydillä.

Asiakaskokemuksen parantaminen: 5 ohjetta, joilla saat lisää suosittelijoita

Tänä päivänä yrityksen tuotteet, asiakaspalvelu ja kaikki toiminta on läpinäkyvämpää kuin koskaan – halusivat ne tai ei.

Mikä on contact center?

Contact center yhdistää asiakaspalvelun, myynnin ja muun yhteydenpidon asiakkaan kanssa samaan paikkaan.

Asiakaspalvelun mittarit vaativat päivitystä

Monet yleisistä asiakaspalvelun mittareista eivät kerro riittävästi asiakaspalvelun laadusta.

Asiakaspalvelun laatu on yhtä kuin johtamisen laatu

”Asiakaslähtöisyys”, ”asiakaskeskeisyys” ja ”asiakas arvona” ovat asioita, jotka vilahtelevat lähes jokaisen palveluorganisaation viestinnässä asiakkaista ja asiakaspalvelusta puhuttaessa.

Asiakaskokemuksen johtaminen tuottaa arvoa liiketoiminnalle

Mitä on asiakaskokemuksen johtaminen ja mitä hyötyä siitä on?

Puhelinjärjestelmän hankinta edessä? Vältä sudenkuopat näillä 7 vinkillä.

Oletko suunnittelemassa uuden puhelinjärjestelmän hankintaa? Teimme sinulle listauksen seitsemästä asiasta, jotka ovat kriittisiä onnistuneen hankinnan tekemisessä.

Mitä on Customer Experience Management eli CEM?

Asiakaspalveluun, asiakaskokemukseen ja teknologiaan liittyvät asiat sekoittuvat helposti toisiinsa.

Tee asiakaspalvelustasi kilpailuetu näillä 9 askeleella

Suomalaisessa asiakaspalvelussa riittää kehitettävää, kuten on moneen kertaan todettu.

Proaktiivinen asiakaspalvelu luo win-win tilanteen

Asiakaskokemuksen johtaminen on noussut maailmalla yhdeksi johtavista teemoista yritysten johtoryhmien pöydillä.