BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Raportoinnin kehittäminen agendalla? Esittelyssä Provad Dashboard

Jos jossain mitattavuus ja läpinäkyvyys on tärkeää, niin asiakasrajapinnassa eli asiakaspalvelussa ja myynnissä.

Silloinkin kun asiakaspalvelu- tai soittojärjestelmä koostaa hyvää dataa ja hyviä raportteja, niitä ei välttämättä arjessa muista hyödyntää. Kiireelliset asiat painavat päälle, eikä raporttien äärelle muista pysähtyä.

Asiakaspalvelussa ja myynnissä yleistä on tarve seurata tilannetta reaaliajassa, mahdollisimman helposti! Sitä varten olemme kehittäneet johdolle ja esimiehille suunnatun Dashboard-työkalun, joka esittää tarvitut mittarit helposti, visuaalisesti ja reaaliajassa.

Dashboard on raportointiohjelmisto, joka toimii pilvessä – eli se on käytettävissä missä tahansa ja myös mobiililaitteilla. Siihen voidaan tuoda lukuja ja mittareita myös kolmansien osapuolten ohjelmistoista.

Katso Dashboard-esitteestä, miten esimerkiksi asiakaspalvelupäällikkö, myyntijohtaja tai asiakkuusjohtaja voi hyödyntää Dashboardia.

LATAA ESITE DASHBOARDISTA

Avainsanat: asiakaspalvelu, myynti, raportointi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!