BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

RPA antaa asiakaspalvelijalle aikaa palvella

Yrityksesi asiakaspalvelun aika kuluu pääosin toistuvien manuaalisten työvaiheiden hoitamiseen, eikä aidolle palvelulle tahdo jäädä aikaa. Kuulostaako tutulta? RPA-palvelumme ratkaisevat nämä ongelmat.

 Provadin RPA-palveluilla voidaan automatisoida toistuvia manuaalisia työvaiheita asiakasrajapinnassa. 

Asiakaspalvelu tehostuu ja sen laatu paranee, kun toistuvat manuaaliset kiireiset tehtävät automatisoidaan. Haastavimmissa tilanteissa asiakaspalvelijalla on aikaa auttaa ja tarjota tietoa ja tukea sujuvasti ja oikea-aikaisesti.

Esitteestämme saat tarkemmin tietoa RPA:n käyttökohteista ja palvelun tuomista hyödyistä liiketoimintaanne. Saat ladattua esitteen alla olevasta linkistä täyttämällä yhteystietosi.

LATAA ROBOTIIKKA-ESITE

Avainsanat: Asiakaskokemuksen parantaminen, Automatisointi, rpa



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!