BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Tallennusratkaisut, analysointiratkaisut ja optimointiratkaisut

ProVAD toimittaa suomalaisille organisaatioille maailman johtavan
ohjelmistotalon NICE Systemsin tallennus-, analysointi- ja
optimointiratkaisut.  Ratkaisujen avulla organisaatiot voivat kehittää
liiketoimintaansa analysoimalla ja optimoimalla
asiakaskommunikaatioita.  Ratkaisut auttavat organisaatioita tarjoamaan
asiakkailleen näiden ansaitsemaa erinomaista palvelua.

NICEn ratkaisuilla voidaan tallentaa ja analysoida monista eri kanavista
saapuvia suuria tietomääriä, esimerkkinä puhelut, sähköpostit,
web-chatit, sosiaalinen media ja video.  Ratkaisut auttavat
organisaatioita kehittämään asiakaskokemuksia ja liiketoimintaa,
vastaamaan lainsäädännön vaatimuksiin, torjumaan talousrikollisuutta
sekä suojaamaan ihmisiä ja varallisuutta. NICEn ratkaisuja käytetään yli
25 000 organisaatiossa yli 150 maassa. Suomessa suurimmat contact
centerit käyttävät jo laajasti NICEn tallennusratkaisuja.

ProVAD on NICEn myynti- ja ylläpitokumppani ja on toimittanut
ensimmäiset NICE-ratkaisut contact center -palveluihin erikoistuneelle
Call Waves Oy:lle.

Kysy meiltä lisää!

sales(at)provad.fi

Avainsanat: Yleinen



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Ari Matula

Ari Matula

ari.matula@provad.fi

Ari Matulalla on yli 25 vuoden kokemus myynnin johtamisesta sekä liiketoiminnan kehittämisestä ICT-alalle uudenlaisilla palveluilla. Kesäisin Arin aikaa menee pyöräillen ja kaivellessa kuoppia pihaan. Talvella hän ihmettelee kuntosalilla, miten pienet painot voivatkin painaa niin paljon.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!