BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Tarjoatko saumatonta palvelua?

Päiväni murmelina - elokuva kuvastaa hyvin suhdettamme asiakkaina palveluntarjoajiin. Vaikka tapaamme heitä jopa pävittäin, meitä ei tunnisteta.

Elokuvassa toimittaja herää joka aamu samaan aikaan ja tapaa itselleen tutut ihmiset. Nämä tutut ihmiset eivät kuitenkaan tunnista häntä.
.
Voimme touhuta asiakkaina eri kanavissa, kuten verkossa, puhelimessa tai kivijalassa, eikä meitä tunnisteta.
94 prosenttia kuluttajista ostaisi mielellään uudestaan samalta yritykseltä, jos asiakaspalvelukokemus olisi hyvä.

1. Tarjoa asiakkaalle relevantit kanavat
2. Tunnista asiakkaasi näissä kanavissa
3. Tarjoa asiakaspalvelijalle tietoa asiakkaasta
4. Rakenna asiakastasi palvelevat palvelupolut

Kun nämä asiat ovat kunnossa, rakenna oikea-aikainen asiakasviestintä.

Oikea-aikaisesta asiakasviestinnästä ja muista aiheistamme voit käydä katsomassa videon täältä.

Voit myös ladata saumattoman asiakaspalvelun oppaamme.

Avainsanat: Asiakaskeskeinen organisaatio, Blogi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!