BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Teknologiaa ja tunnetta Vanajanlinnassa

Vietimme jälleen asiakaspalvelun kehittämisen tiimoilta upean tapahtuman yhdessä asiakkaidemme ja yhteistyökumppaniemme kanssa Vanajanlinnassa.

Tapahtuman aikana ehdimme paneutua niin robotiikan ja koneoppimisen hyödyntämiseen asiakaspalvelussa kuin asiakastyytyväisyysmittauksen uusiin mahdollisuuksiin. Meillä oli ilo esitellä paikalla olijoille myös Lotta Tukiälymme virtuaalinen asiakaspalvelija, jonka muutkin pääsevät näkemään ihan piakkoin.

Ja ehdimmepä vielä tärkeän asian ohella virkistäytyä niin metsässä autojen parissa kuin aitajuoksija Lotta Haralan ohjaamana aamujumpan parissa.

Kiitämme kaikkia tapahtumaan osallistuneita erityisen inspiroivista keskusteluista ja uusista ideoista. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti, teitä kuunnellen ja auttaen. Kiitos kaikille vieraillemme, jotka saavuitte Vanajanlinnaan!


Vanajanlinna2018_Provad
Kiitos kaikille vieraillemme, jotka saavuitte Vanajanlinnaan!

Matkapojat_Provad_asiakastapahtuma
Matkapoikien Cesilia kertoi muille vieraille, miten he hyödyntävät Provadin Lotta Tukiälyä asiakaspalvelussaan.

LottaHarala_Provad
Lotta Harala muistutti meitä kaikkia hyvinvoinnin ja positiivisuuden merkityksestä työssä ja vapaa-ajalla jaksamisessa.

Robotiikkaheput Mikko, Mika ja Muhis
Robotiikkamiehemme Mikko, Mika ja Muhis.

 

LandRover_Provad
Testiajoa maastossa Land Roverilla.

Aamujumppa_Vanajanlinna_Provad
Aamujumppaa Lotan johdolla. 

Avainsanat: LOTTA TUKIÄLY, Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen, Tapahtumat, Provad


Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!