BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Tiedote: Provad muuttui teknologiatalosta palvelutaloksi

Julkaistu ePressi-tiedoteportaalissa 26.10.2016

Suomalainen teknologiatalo Provad Oy laajentaa liiketoimintaansa Asiakaskeskeinen organisaatio -konseptin myötä. Palvelutaloksi muuttuneen Provadin uuden konseptin kumppanina toimii henkilöstön valmentamisen ammattilainen Henrietta Aarnikoivu.

Provad on myynyt asiakaspalvelujärjestelmiä vuodesta 2003, jolloin Provad aloitti järjestelmien tukkurina. Vuodesta 2010 Provad on tarjonnut asiakkailleen talossa kehitettyjä monikanavaisia asiakaspalvelujärjestelmiä. Nyt on seuraavan ison kehitysloikan aika.

”Haluamme auttaa asiakkaitamme tuottamaan kokonaisvaltaisesti parempaa asiakaspalvelua”, sanoo Provad Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Narvanto.

”Tähän mennessä olemme kehittäneet teknologiaa, jolla on saatu hienoja tuloksia sekä asiakaskokemuksen, työntekijäkokemuksen, myynnin ja tehokkuuden saralla. Haluamme olla yhä enemmän mukana asiakkaamme palveluiden ja liiketoiminnan kehittämisessä, ja siinä ihmiset ovat avainasemassa.”

Provadin operatiivinen johtaja Tomi Korpaeus kertoo, että konsepti perustuu asiakaskeskeisyyden kuntoarvioon.

”Se on huikea työkalu, jonka olemme kehittäneet. Kysymme koko yrityksen henkilöstöltä noin 100 kysymystä asiakaskeskeisyyden eri osa-alueista. Kuntoarvion perusteella organisaation johto näkee, mitä asioita organisaatiossa pidetään tärkeinä ja kuinka hyvin ne toteutuvat.”

Kartoituksen pohjalta saadaan selville organisaation mielestä merkittävimmät kehityskohteet. Sen tuloksista voidaan myös nähdä, miten johdon ja muun henkilöstön näkemykset eroavat toisistaan.

”Näiden tietojen saaminen jo itsessään on organisaation johdolle elintärkeää. Sen lisäksi voimme tarjota tutkimuksen pohjalta löydettyihin kehityskohteisiin oikeat lääkkeet”, Korpaeus sanoo.

Provadin kumppanina uuden Asiakaskeskeinen organisaatio -konseptin kehittämisessä on ratkaisukeskeinen valmentaja Henrietta Aarnikoivu, joka on julkaissut useita kirjoja asiakaspalvelusta, johtamisesta ja esimiestyön kehittämisestä.

”Asiakaskeskeisessä organisaatiossa työntekijäkokemus on avainasemassa. Vaikka sanotaan, että asiakas tulee ensin, oikeasti vielä tärkeämpiä ovat työntekijät. Onnellinen henkilöstö saa aikaan onnellisia asiakkaita”, Aarnikoivu toteaa. ”Hyvän asiakaspalvelun tarjoamiseen vaikuttaa viime kädessä koko organisaation toiminta.”

Lisätietoa:

Tomi Korpaeus, Provadin operatiivinen johtaja p. 020 761 9607

Tutustu asiakaskeskeiseen organisaatioon osoitteessa http://ao.provad.fi/

Avainsanat: Yleinen

Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Mikko Latva-Koivisto

mikko.latva-koivisto@provad.fi

Mikko Latva-Koivisto on asiakaskokemuksen puolestapuhuja ja markkinoinnin ammattilainen, joka uskoo lisäarvon tuottamiseen liiketoiminnassa. Mikkoa ajaa eteenpäin kehittäminen ja kehittyminen. Vapaa-ajalla Mikko on oman elämänsä Jimmy Page ja Rafael Nadal. Mikko toimi Provadin markkinointipäällikkönä heinäkuuhun 2017 asti.

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!