BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Tiketti automatisoi työvaiheita - lataa esite

Tikettien hallintaan liittyy paljon manuaalista työtä, joka viivyttää asian ratkaisua.

 Provadin Tiketti-ratkaisulla nopeutat palvelua muuttamalla tikettien käsittelyn helposti hallittavaksi prosessiksi. Tiketti automatisoi tikettien hallintaan liittyviä työvaiheita aina asiakkaalta saapuvasta viestistä laskutusta varten tehtäviin raportteihin asti ja helpottaa näin asiantuntijan työtä.

Kun aiemmin manuaaliset työvaiheet automatisoidaan, asiantuntija saa huomattavasti enemmän aikaa palvella asiakasta ja ratkaista hänen tilanteensa.

Lataa Tiketti-esite ja katso, miten Tiketti toimii:

LATAA ESITE TIKETISTÄ

Avainsanat: tiketti, Asiakaspalvelun kehittäminen, Automatisointi



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Elina Pennanen

Elina Pennanen

elina.pennanen@provad.fi

Elina on markkinoinnin, viestinnän ja tapahtumajärjestämisen kokenut tekijä ja toiminut ennen Provadia muun muassa jääkiekon parissa. Odotukset ylittäviä asiakaspalvelukokemuksia etsivän Elinan vapaa-ajan vietosta pitävät huolen kaksi pientä lasta, ehtiipä hän silloin tällöin itsekseen kuntosalillekin.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!