BLOGI

Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Tule kanssamme asiakaskokemuksen superpäivään!

#Kohtaamisia20-tapahtumassa on tänä vuonna tarjolla mahtava kattaus sisältöä asiakaskokemuksen ja -palvelun kehittämisestä. Kurkkaa ohjelma ja ilmoittaudu mukaan tapahtumaan Messukeskukseen 12.2.

#Kohtaamisia20 teemana on Human in the Loop. Automaation ja koneiden aikakautena yksi on ja pysyy ihmisenä, asiakas. Millaiseksi tulevaisuuden maailma muuttaa meitä kuluttajina, mitä taitoja meidän tulee ihmisinä vaalia ja miten sitä parhaiten tuetaan teknologialla.

Tapahtumassa kuullaan mm. useilla palkinnoilla noteerattua keksijää ja futuristia Perttu Pölöstä sekä tulevaisuuden tutkija Elina Hiltusta. Lisäksi lavalle nousevat mm. Finnairin, Alkon ja Nordic Business Forumin edustajat.

Myös me olemme mukana #Kohtaamisia20-tapahtumassa ja asiakkaamme Luonan palvelupäällikkö Ulla-Maija Junno kertoo omassa puheenvuorossaan mm. Luonan matkasta asiakaskohtaamisten mittaamisessa.


Katso case Luona - asiakaskokemuksen mittaaminen

Luona_asiakaskokemuksen mittaaminen_hd1080_2019

Messukeskuksessa vietetään todellista asiakaspalvelun superpäivää, sillä #Kohtaamisia20 järjestetään samanaikaisesti CCD asiakaspalvelun ajankohtaispäivän kanssa. Tapahtumilla on yhteinen Supertrack-ohjelmasali, johon superpäivän kultakumppanit ovat tuoneet puheenvuoronsa rikastuttamaan päivän antia. 

Tervetuloa verkostoitumaan kanssamme!

  ILMOITTAUDU SUPERPÄIVÄÄN

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaskokemuksen mittaaminen, Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen



Ota meihin rohkeasti yhteyttä, niin jutellaan.

Kategoriat

näytä kaikki

Lisää vinkkejä saat tilaamalla uusimmat blogit ja ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi!