Contact center -järjestelmän valintaopas

contact-center-asiakaskokemus.jpg

Miten järjestelmän valinta vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Etsitkö uutta järjestelmää asiakaspalvelusi käyttöön? Onko markkinoilla olevia vaihtoehtoja vaikea vertailla? Et ole ainoa.

Tämän oppaan avulla voit oppia, kuinka eri järjestelmät eroavat toisistaan asiakaskokemuksen näkökulmasta.

Jaottelimme vaihtoehdot viiteen ryhmään:

  • Vaihdepalvelut eli puhelinjärjestelmät ja mobiilvaihteet
  • Kehittyneemmät puheratkaisut
  • Monikanavaisuus erillisinä järjestelminä
  • Viestintä- ja kommunikaatioratkaisut
  • Moderni contact center -järjestelmä

 

Jättämällä yhteystietosi ja lataamalla materiaalin ymmärrät, että käsittelemme tietojasi ja olemme yhteydessä tietosuojakäytäntömme mukaisesti.