OPAS: NÄIN PIDÄT ASIAKKAASI

nain_pidat-asiakkaasi.jpg

Menetätkö asiakkaita?

Asiakkaat vaihtavat palveluntarjoajaa usein heikon palvelun seurauksena. Jokainen asiakaspalveluun tuleva yhteydenotto sisältää merkittävän riskin menettää asiakkaasi.

Nämä asiat todistettiin vuonna 2013 julkaistussa "Effortless Experience” -kirjaa varten tehdyssä globaalissa taustatutkimuksessa.

Kirjassa selvitettiin myös, mitkä viisi tiettyä syytä saavat asiakkaat vaihtavat palveluntarjoajaa. 

Tässä oppaassa kerromme asiantuntijoiden ratkaisut näiden asioiden korjaamiseen. Niiden avulla voit parantaa asiakaspysyvyyttäsi.

 

Jättämällä yhteystietosi ja lataamalla materiaalin ymmärrät, että käsittelemme tietojasi ja olemme yhteydessä tietosuojakäytäntömme mukaisesti.