Tämän sivun kautta pääset tutustumaan esitteisiimme ja oppaisiimme ja lataamaan ne ilmaiseksi. Oppaat on jaettu teemoihin.

Jättämällä yhteystietosi ymmärrät, että käsittelemme niitä ja olemme yhteydessä tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

 

Asiakaspalvelujärjestelmä

Asiakaspalveluratkaisu

Monikanavainen asiakaspalveluratkaisumme (Intelligent Contact Center ICC)

  • yhdistää asiakaspalvelukanavat toisiinsa nopeuttaen ja tehostaen palvelua

LATAA OPAS

opas-nain-sulatat-asiakaspalvelusi-jonot.png

Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot

Oppaassa kerromme monikanavaisen asiakaspalvelun uusista toimintamalleista ja parhaista käytännöistä.

  • havainnollistavin kuvin
  • asiakascasejen kautta

Lataa opas

Contact Center -järjestelmän valintaopas

Oppaassa vertailimme järjestelmiä asiakaskokemuksen mahdollistajina. Kriteereinä käytimme:

  • palvelun nopeutta
  • työkalujen toimivuutta asian ratkaisemisessa
  • palvelun henkilökohtaisuutta

LATAA OPAS

Asiakaspalvelun johtaminen ja kehittäminen

Dashboard

Dashboard on raportointityökalu, jolla johdat

  • asiakasrajapinnan toimintaa ja 
  • asiakaskokemusta

LATAA ESITE DASHBOARDISTA

Saumattoman palveluketjun rakentaminen asiakaspalvelussa

Oppaassa kerromme mm. 

  • miten poikkeuksellisen hyvä asiakaskokemus tuodaan jokaiseen asiakaspalvelutilanteeseen ja
  • mitkä ovat poikkeuksellisen hyvän asiakaskokemuksen esteitä

Lataa opas

Näin pidät asiakkaasi

Asiakkaat vaihtavat palveluntarjoajaa usein heikon palvelun seurauksena. Oppaassa kerromme mm.:

  • mitkä asiat johtavat palveluntarjoajan vaihtamiseen ja
  • miten asiakaspoistumaa voidaan vähentää

Lataa opas NÄIN PIDÄT ASIAKKAASI

Asiakaspalvelun prosessien automatisointi

Tiketti

Tiketti-ratkaisun avulla tikettien hallinta muuttuu helposti hallittavaksi prosessiksi, jolloin mm.

  • tikettien käsittely nopeutuu
  • ja voit hyödyntää tiketöinnin raportteja toiminnan kehittämiseen

LATAA OPAS

Asiakaspalvelu verkossa

Verkkosivujen kautta tulevien viestien hoitaminen helpottuu, kun

  • viestit ohjataan suoraan asiakaspalvelun käsittelyyn
  • verkkolomakkeen tietoja voi päivittää suoraan verkkosivuille asiakaspalvelusta käsin

LATAA ESITE YHTEYDENOTTOLOMAKKEESTA

Asiointihistoria

Monikanavaisen asiointihistorian kautta asiakaspalvelija saa automaattisesti eteensä näkymän asiakkaan aikaisemmista yhteydenotoista, jolloin

  • asiakkaan ei tarvitse toistella asiaansa ja
  • palvelu paranee

LATAA OPAS

Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Myös some-asiakaspalvelua voidaan johtaa yhtenä kokonaisuuten muiden palvelukanavien kanssa

  • viestit ohjataan suoraan asiakaspalvelijalle
  • asiakaspalvelijan ei tarvitse päivystää eri kanavissa

LATAA OPAS

Robotiikka ja koneoppiminen asiakaspalvelussa

Lotta Tukiäly ™

Lotta Tukiäly on virtuaalinen asiakaspalvelija, joka

  • hoitaa manuaalisia työvaiheita
  • auttaa asiakaspalvelijaa palvelemaan paremmin

LATAA OPAS

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Asiakaskokemuksen mittaaminen ja reagointi

Asiakaskokemusta voidaan mitata jatkuvasti ja automaattisesti. Ratkaisumme avulla saat mm.:

  • ajantasaista ja tarkkaa tietoa asiakaskokemuksestasi ja 
  • voit kehittää palveluita asiakaspalautteen perusteella

LATAA OPAS

 

8 raporttia, joilla parannat palveluasi

Erilaisia mittareita kannattaa hyödyntää asiakaspalvelun kehittämisessä. Oppaassamme mm. raportit:

  • asiakaspalvelijan ajankäyttö
  • asiakaspalvelijan NPS

LATAA OPAS