ICC Asiakaspalveluratkaisu

Uuden ajan monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

ICC Asiakaspalveluratkaisu

Provad Intelligent Contact Center eli ICC on monikanavaiseen asiakaspalvelun ratkaisu, joka yhdistää eri palvelukanavat ja resurssit. Se ohjaa asiakaskontaktit suoraan vapaille asiakaspalvelijoille. Tämä nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua.

Helpottaa resursointia. ICC hallitsee sisääntulevia yhteydenottoja kaikista kanavista ja jakaa ne vapaille resursseille osaamiseen perustuen. Tämä tasaa asiakaspalvelun työkuormaa.

Aidosti monikanavainen. ICC ohjaa kaikista kanavista tulevia yhteydenottoja ja töitä. Se on rakennettu monikanavaisuuden ympärille, jolloin monikanavaisuus on otettu huomioon kaikessa. ICC:llä voidaan hoitaa kaikki digitaaliset palvelukanavat sähköposteista puheluihin ja someen.

 

Johda tiedolla. Sisäänrakennettu raportointi mahdollistaa toiminnan kehittämisen ja johtamisen tiedon perusteella. ICC tuottaa monikanavaraportteja, joista nähdään yksityiskohtaiset asiakaspalvelijoiden ajankäyttöä ja tehokkuutta kuvaavat tiedot. Tietoja voidaan hyödyntää esimerkiksi kulunvalvonnassa, tulospalkkauksessa sekä koulutusten ja työvuorojen suunnittelussa.

Tukee asiakaspalvelijan työtä. Asiakaspalvelijan ei tarvitse poimia sähköisiä yhteydenottoja listoilta tai availla useita eri taustajärjestelmiä – ICC tuo tarvittavat tiedot asiakaspalvelijan käyttöön automaattisesti ja oikea-aikaisesti. Kaikki asiakaspalvelun työt voidaan hoitaa yhdessä käyttöliittymässä ja saman ratkaisun avulla.

Mahdollistaa saumattoman asiakaskokemuksen. ICC:n avulla asiakas saa asiaansa asiantuntevan vastauksen nopeasti kanavasta riippumatta.

LATAA OPAS: Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot

 

ICC:n kautta voidaan käsitellään mitä tahansa digitaalisia asiakaspalvelukanavia, kuten:

  • puhelut (puhelinjärjestelmä on sisäänrakennettuna ICC:hen)
  • ulossoittotyöt
  • callbackit
  • sähköpostit
  • chat-viestit
  • some-viestit (mm. Facebook, Twitter)
  • viestit sähköisistä asiakasportaaleista
    • faxit
    • tekstiviestit

ICC-ratkaisu toimitetaam hosted-ratkaisuna tai paikallisena asennuksena.

Monikanavaista asiakaspalvelua ei voi johtaa siiloissa. Siksi kehitimme ICC:n monikanavaisen asiakaspalvelun tarpeisiin.

  • WWW
  • Sosiaalinen
    media
  • Chat
  • Sähköposti
  • Puhelu
  • Apps
  • SMS
  • Kontakti ohjataan asiakaspalvelijalle
  • Asiakas tunnistetaan automaattisesti
  • Asiakaspalvelija saa käyttöönsä tarvitsemansa tiedot

 

”Töiden sujuvuudessa tapahtui valtava muutos. Ratkaisulla on merkittävä vaikutus liiketoiminnallisesti. Me pystytään ottamaan puheluita vastaan jopa 40 prosenttia enemmän kuin aikaisemmin”
Kari Laitinen, kehityspäällikkö, Tuko Logistics Osk

”Muutos paransi asiakaspalvelumme laatua aivan radikaalisti”
Asko Koskinen, toimitusjohtaja, Medilaser Oy

”On tapahtunut iso muutos koko toimintakulttuurissamme, ja siinä Provadilla on ollut merkittävä rooli. He ovat ongelmien tunnistamisen lisäksi tarjonneet toimivat ja toimintaamme tehostavat ratkaisut”
Ari Penttilä, toimitusjohtaja, Matkapojat Oy

Lataa opas: Näin sulatat asiakaspalvelusi jonot

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää palvelusi laatua?

Jätä yhteydenottopyyntö

Ari Matula

Ari Matula

Sales Director

Tel.+358 20 761 9612

ari.matula@provad.fi