REFERENSSIT

Lue miten olemme auttaneet asiakkaitamme kasvamaan.

"Halusimme lähteä mukaan robotiikkaan, jotta saisimme autettua tuotantotiimejämme erilaisissa arkisissa asioissa, jotka tuottavat paljon työtä, mutta eivät ole kaikista mielekkäimpiä."
CESILIA RIIPPI, MATKAPOJAT OY
Lue lisää
"Aikasemmin oltiin hyvin teknisesti orientuneita ja itse ylläpidettiin kontaktinohjausjärjestelmää. Siinä havahduttiin, että ehkä on parempi jättää se ammattilaisille oma osaamisensa."
PASI NÄÄPPÄ, MOMENT GROUP OY
Lue lisää
Hyvä asiakaspalvelu syntyy teknologian ja tunteen liitosta. Me Provadilla tiedämme, kuinka se tehdään. Katso esittelyvideomme! [video]
Lue lisää
"Kehitystä tapahtuu koko ajan ja järjestelmiä päästään muokkaamaan. Nopea toiminta ja ketterä kehitys on hyvin arvostettua ja hyvä tapa tehdä asioita."
Lue lisää
Katso videolta, miten virtuaalinen asiakaspalvelija helpottaa niin asiakaspalvelijan työtä kuin asiakkaan kokemaa palvelua
Lue lisää
”Lotta tekee yhdellä napinpainalluksella saman työn, johon minulta kului aiemmin 2-3 minuuttia. Vanhaan ei enää palata.”
ANNE RAUHANOKSA, MOMENT GROUP
Lue lisää
"Koko yrityksemme työteho on parantunut Provadin asiakaspalvelujärjestelmän myötä"
JOUNI NYLÉN, ÖRUM
Lue lisää
"Provadin järjestelmä auttaa minua kehittymään työssäni asiakaspalvelijana, kun kaikkea työtä on helpompi seurata."
JOHANNA TERVO, CALL WAVES SOLUTIONS FINLAND
Lue lisää
"Aiemmin jokainen toimipisteemme ponnisteli omilla henkilöresursseillaan, kun nyt voimme jakaa jonoja tarvittaessa eri toimispisteiden kesken ja ohjata yhteydenotot suoraan vapaana olevalle asiakaspalvelun tukkumyyjälle."
JOUNI NYLÉN, ÖRUM
Lue lisää
"Tehokkuus on kasvanut selkeästi. Asioita tulee asiakasneuvojille automaattisesti ja helposti."
PASI NÄÄPPÄ, MOMENT GROUP OY
Lue lisää

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää asiakaspalveluasi? Ota yhteyttä meihin.

Ari Matula

Ari Matula

Sales Director

Tel.+358 20 761 9612

ari.matula@provad.fi