REFERENSSIT

Lue miten olemme auttaneet asiakkaitamme kasvamaan.

Call Wavesin Johanna Tervo: "Suosittelen Provadia niille, jotka haluavat selkeyttä ja nopeutta asiakaspalvelutilanteisiinsa"

Asiakaspalvelujärjestelmissä on oleellista, että työkalu on helppo käyttää ja se aidosti tukee asiakaspalvelijan päivittäistä työtä. Asiakkaamme Call Waves Solutions Finlandin palveluneuvoja Johanna Tervo kertoo videolla asikaspalvelutyöstä sekä Provadin asiakaspalvelujärjestelmän ominaisuuksista.

Call Waves on asiakaspalveluyritys, jolla on toimipisteet Varkaudessa, Mikkelissä ja Kuopiossa. Palveluneuvojana työskentelevän Johanna Tervon työnkuvaan kuuluu asiakkaan palveleminen lähinnä puhelimitse, sähköpostitse ja chat-palvelun välityksellä.

– Provadin järjestelmän kautta voin seurata esimerkiksi puheluihin käyttämääni aikaa ja käsiteltyjen sähköpostien määrää. Provadin järjestelmä auttaa minua kehittymään työssäni asiakaspalvelijana, kun kaikkea työtä on helpompi seurata, Tervo sanoo.

– Provad toimittaa meille asiakaspalvelujärjestelmän, jonka kautta hoidamme puhelin- ja sähköpostiliikenteen sekä raportoinnin. Järjestelmä on todella monipuolinen, ja voimme hoitaa kaiken yhden järjestelmän kautta, Tervo kertoo.

Provadin asiakaspalvelujärjestelmä ICC eli Intelligent Contact Center on eri asiakaspalvelukanavat ja resurssit yhdistävä järjestelmä, joka esimerkiksi ohjaa asiakaspalvelukontaktit suoraan vapaille asiakaspalvelijoille. Sen tarkoituksena on nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua sekä tukea asiakaspalvelijan työtä.

– Järjestelmä on selkeä, ja olemme saaneet sen käyttämiseen perusohjeistuksen. Asiakaspalvelutyössä onkin tärkeää saada lisäohjeistusta ja tukea omaan työhönsä, Tervo korostaa.

Provad lupaa ratkaisujensa tarjoavan apua paitsi asiakaspalvelijan työhön myös esimerkiksi kuluvalvontaan sekä työvuorojen ja koulutusten suunnitteluun. Asiakaspalvelutyön tukemisen ja helpottamisen lisäksi Provad lupaa mahdollistaa saumattomia asiakaskokemuksia.

– Provadin avulla asiakaspalvelun jonot ovat lyhentyneet. Suosittelen Provadia asiakaspalveluyrityksille, jotka haluavat selkeyttä ja nopeutta asiakaspalvelutilanteisiinsa, Tervo vakuuttaa.

Topics: referenssit, icc, asiakaspalvelujärjestelmä, asiakaspalvelija ja työhyvinvointi

Intelligent Contact Center

Intelligent Contact Center on ratkaisu monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. Tavoitat asiakkaasi oikea-aikaisesti, kanavasta riippumatta..

Lue lisää

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää asiakaspalveluasi? Ota yhteyttä meihin.

Ari Matula

Ari Matula

Sales Director

Tel.+358 20 761 9612

ari.matula@provad.fi