REFERENSSIT

Lue miten olemme auttaneet asiakkaitamme kasvamaan.

Ruotsalainen K2C haluaa tarjota asiakkailleen parasta mahdollista palvelua Provadin tuotteiden avulla [video]

Provad laajensi Ruotsiin, jossa K2C ensimmäisenä isona asiakkaana on ollut erittäin tyytyväinen Provadin asiakaspalveluratkaisuihin. Annette Lahti kertoo videolla, kuinka mahdottomistakin haasteista selvittiin Provadin palveluiden avulla.

K2C tarjoaa Contact Center -palveluita ja sillä on konttorit Helsingborgissa ja Göteborgissa.

- Olemme Tukholmassa tavataksemme muita potentiaalisia ruotsalaisasiakkaita. Olemme järjestäneet yhteyksiemme kautta seminaarin, jossa käsittelemme kokemuksiamme siitä, miten saadaan parempaa tietoa asiakkaan käyttäytymisestä. Mitä enemmän tiedämme asiakkaasta, sitä paremmin yritykset voivat toimittaa ja lisätä myyntiään, K2C:n Annette Lahti tiivistää.

K2C vetää asiakaspalvelukeskusta, joka on jaettu kolmeen osaan. Heillä on teknologiaosaaminen, josta voi ostaa kapasiteettia siten, että työntekijät voivat auttaa muita asiakkaita heidän omien asiakaspalvelijoidensa kautta. He pitävät myös koulutuksia.

- Ostimme Provadilta asiakaspalvelujärjestelmän, jonka nimi on ICC (Intelligent Contact Center). Olemme kokeilleet myös Provadin automaatiojärjestelmää menestyksekkäästi, Lahti kehuu.

- Meillä oli asiakas, jolla oli epätoivoinen tarve päivittää asiakasrekisterinsä. Kyseinen asiakas oli lähettämässä tuhansia kappaleita uutta juhlakuvastoaan moniin eri maihin ja halusi K2C:n muuttavan kaikki osoitteet.

Aikaa oli vain kaksi viikkoa, eikä Lahden mukaan projektia voinut millään saada valmiiksi nopeammin kuin kahdeksassa viikossa. 

- Soitimme kuitenkin Provadille, olimmehan kuulleet heidän automaatioratkaisuistaan, mutta emme oikein tienneet kuinka ne toimivat.

Aikaa oli jäljellä enää viikko, ennen kuin uuden materiaalin piti lähteä asiakkaalle. K2C kysyi Provadilta, kuinka kauan tämän asian ratkaiseminen kestäisi.

- He vastasivat, että me ratkaisemme tämän.

Provadin palveluiden avulla meistä tulee tehokkaampia, ja voimme tarjota asiakkaillemme palvelun ja palveluille kokonaisratkaisun

- Asiakas oli todella tyytyväinen ja se oli fantastisen hauskaa. Uskon, että Provadin palveluiden avulla meistä tulee tehokkaampia, ja voimme tarjota asiakkaillemme palvelun ja palveluille kokonaisratkaisun, Lahti kertoo tyytyväisenä.

Lahti muistuttaa, että tämän päivän haasteet tulevat siitä, että on olemassa monia eri palvelukanavia, mutta oikea käsi ei oikein tiedä, mitä vasen käsi tekee. Provadin järjestelmän avulla K2C voi koota kaikki voimat yhteen ja samaan paikkaan ja tarjota asiakkailleen parhaan mahdollisen palvelun. 

 

LUE LISÄÄ ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ

Topics: referenser, asiakaspalvelujärjestelmä, icc, Provad, referenssit

Intelligent Contact Center

Intelligent Contact Center on ratkaisu monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. Tavoitat asiakkaasi oikea-aikaisesti, kanavasta riippumatta..

Lue lisää

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää asiakaspalveluasi? Ota yhteyttä meihin.

Ari Matula

Ari Matula

Sales Director

Tel.+358 20 761 9612

ari.matula@provad.fi