REFERENSSIT

Lue miten olemme auttaneet asiakkaitamme kasvamaan.

Örumin Jouni Nylén: "Koko yrityksemme työteho on parantunut Provadin asiakaspalvelujärjestelmän myötä"

 

Örumin asiakaspalvelupäällikön Jouni Nylénin mukaan koko yrityksen työteho parantui Provadin asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönoton myötä.

Autoteknisten osien ja laitteiden maahantuojana jo 90 vuotta toiminut Örum on ollut Provadin asiakkaana vuodesta 2016 lähtien. Örumin asiakaspalvelupäällikkö Jouni Nylén kuvaa saamaansa palvelua erittäin ammattitaitoiseksi ja ystävälliseksi.

- Meille löytyi maanläheisiä esimerkkejä siitä, miten asiat voisi tehdä ja niitä me valitsimme, miten meidän yrityksen kannattaa tehdä, Nylén tiivistää.

Örumin ja Provadin yhtestyö alkoi, kun Örumille selvisi aiemman puhejärjestelmän olleen aivan liian alimitoitettu yrityksen käyttöön.

- Hankimme kokonaisvaltaisesti contact center -järjestelmän, jolla saimme hallintaamme puhelut ja sähköpostit, Nylén kertoo.

- Koko Örumin työteho on parantunut, asiakkaamme saavat laadullisesti parempaa palvelua. Meillä on nyt antaa riittävästi aikaa asiakkaalle, jolloin saamme yhdellä kertaa oikean varaosan autoon.

Örum kuva1

Örumin kanssa tiivistä yhteistyötä tekevässä Tampereen HLS-Autossa on huomattu järjestelmäuudistuksen tuoma muutos palvelussa.

- Järjestelmän muutoksen huomasi siitä, että sähköposteihin ja puheluihin reagointi muuttui nopeammaksi. Puheluihin vastaamista ei tarvitse odottaa montaakaan sekuntia ja sähköposteihinkin vastataan yleensä puolen tunnin sisään. Kokonaisuudessaan heidän palvelunsa on todella hyvää, HLS-Auton huoltoneuvoja Kari Kapanen tiivistää.

Jouni Nylén, mitkä ovat olleet merkittävimmät hyödyt yrityksellenne Provadin palveluissa?

- Olemme saaneet vakaan ja toimivan alustan puheluiden ja sähköpostiemme yhdistämiseen yhteen kanavaan. Pystymme mittaamaan, minkälaisia posteja ja puheluita meille tulee ja varsinkin mitä niissä kysytään tai käsitellään. Sen perusteella pystymme kehittämään yrityksen toimintaa.

Örum kuva2

Topics: asiakaspalvelujärjestelmä, icc, referenssit

Intelligent Contact Center

Intelligent Contact Center on ratkaisu monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. Tavoitat asiakkaasi oikea-aikaisesti, kanavasta riippumatta..

Lue lisää

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää asiakaspalveluasi? Ota yhteyttä meihin.

Ari Matula

Ari Matula

Sales Director

Tel.+358 20 761 9612

ari.matula@provad.fi