REFERENSSIT

Lue miten olemme auttaneet asiakkaitamme kasvamaan.

Näin tehostamme asiakaspalvelua - asiakkaamme kertovat

Videolla asiakkaamme kertovat, kuinka asiakaspalvelun tehokkuus on parantunut monikanavaisen ICC-asiakaspalveluratkaisumme myötä.

"Tehokkuus on kasvanut selkeästi. Asioita tulee asiakasneuvojille automaattisesti ja helposti." 
Pasi Nääppä, Moment Group Oy

"Ensimmäinen minkä huomasi, että sähköposteja ei jäänyt jonoon vaan ne tulivat heti käsittelyyn."
Patrik Vesterinen, Onninen

"Meillä oli tiettyjä ongelmia asiakaspalvelun kehittämisessä, se ratkaisi aika monta ongelmaa meillä. Asiakaspalvelun sisäinen prosessi ja toiminta saatiin oikaistua."
Kari Laitinen, Tuko Logistics Oy

"Vanhoilla työtavoilla ja työkaluilla emme olisi selvinneet työmäärästä. Nyt me pärjätään."
Elise Hasselgren, Kojamo Oyj

Topics: Asiakaspalvelun kehittäminen, asiakaspalvelujärjestelmä

Intelligent Contact Center

Intelligent Contact Center on ratkaisu monikanavaisen asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. Tavoitat asiakkaasi oikea-aikaisesti, kanavasta riippumatta..

Lue lisää

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää asiakaspalveluasi? Ota yhteyttä meihin.

Jouko Kujala

Jouko Kujala

Customer Experience Advisor

Tel.+358 20 761 9619

jouko.kujala@provad.fi