Avaya

Avaya on IP-pohjaisiin contact center -ratkaisuihin erikoistunut laite- ja ohjelmistovalmistaja. Provad on toimittanut Avaya Contact Center -ratkaisuja Suomessa vuodesta 2003 lähtien. Avaya Contact Center -ratkaisut sopivat erinomaisesti kaikkiin asiakaspalvelua parantaviin (inbound) tai myyntiä tehostaviin (outbound) tarpeisiin. Avaya Contact Center -ratkaisujen globaali markkinaosuus on 40%: se kertoo oleellisen Avayan tuotteiden laadusta ja toimivuudesta!

Customer Intelligence Finland

Customer Intelligence Finland Oy on asiakkuuksien johtamisen ja kehittämisen asiantuntija. Asiakastiedon rikastaminen ja hyödyntäminen vain ja ainoastaan liiketoiminnan näkökulmasta on CiFi:n erikoisosaamista. Olipa kyse asiakkuuksien kehittämisestä, asiakkaiden hankkimisesta tai hallinnasta, CiFi:n asiantuntemus auttaa kohdistamaan ja ajoittamaan myynnin ja markkinoinnin toimenpiteet niin, että ne tuottavat mahdollisimman suuren hyödyn liiketoiminnalle.
Provad Oy ja Customer Intelligence Finland ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2012 lähtien.

Interactive Intelligence

Interactive Intelligence on kahtena edellisenä vuotena Frost&Sullivanin toimesta valittu Pohjois-Amerikan parhaaksi contact center –toimijaksi. Sen contact center –ratkaisut, työprosessien automatisointiin liittyvät ratkaisut sekä kommunikaation liiketoimintaan integroivat ratkaisut ovat alan kehittyneimpiä.
ProVAD on Interactive Intelligencen valitsema toimija Suomessa.
Interactive Intelligence on innovatiivisuudestaan lukuisia kertoja palkittu yhtiö, ja se on kotoisin Yhdysvaltojen Indianapoliksesta.

NICE

NICE Systems on yksi maailman johtavista tiedon analysointiin erikoistuneista ohjelmistoyrityksistä. NICE:n ratkaisuiden avulla voidaan tallentaa ja analysoida monista eri kanavista (puhelin, sähköposti, web chat, sosiaalinen media, video jne.) saapuvia suuria tietomääriä. Näin asiakaskommunikaation analysointi ja optimointi paranee, jonka vaikutukset liiketoimintaan ovat todistetusti merkittäviä.

NICE Systemsin ratkaisuja käytetään yli 25 000 organisaatiossa yli 150 maassa, ja Suomessakin suurimmat contact centerit käyttävät jo laajasti yhtiön tallennusratkaisuja.
Suomessa NICE:n tuotteita ja ratkaisuja edustaa Provad Oy.

Ota yhteyttä

Jäikö jotain kysyttävää? Ota yhteyttä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Markku Mikkolainen

Markku Mikkolainen

Director, Customer Experience and Services

Tel.+358 20 761 9607

markku.mikkolainen@provad.fi