ICC Asiakaspalvelujärjestelmä

Uuden ajan monikanavainen asiakaspalveluratkaisu

ICC Asiakaspalvelujärjestelmä

Provadin Intelligent Contact Center eli ICC on monikanavaiseen asiakaspalvelujärjestelmä, joka yhdistää eri palvelukanavat ja resurssit. Se ohjaa asiakaskontaktit suoraan vapaille asiakaspalvelijoille. Tämä nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua.

Helpottaa resursointia. ICC hallitsee sisääntulevia yhteydenottoja kaikista kanavista ja jakaa ne vapaille resursseille osaamiseen perustuen. Tämä tasaa asiakaspalvelun työkuormaa.

Aidosti monikanavainen. ICC ohjaa kaikista kanavista tulevia yhteydenottoja ja töitä. Se on rakennettu monikanavaisuuden ympärille, jolloin monikanavaisuus on otettu huomioon kaikessa. ICC:llä voidaan hoitaa kaikki digitaaliset palvelukanavat sähköposteista puheluihin ja somekanaviin. 

Johda tiedolla. Sisäänrakennettu raportointi mahdollistaa toiminnan kehittämisen ja johtamisen tiedon perusteella. ICC tuottaa monikanavaraportteja, joista nähdään yksityiskohtaiset asiakaspalvelijoiden ajankäyttöä ja tehokkuutta kuvaavat tiedot. Tietoja voidaan hyödyntää esimerkiksi kulunvalvonnassa, tulospalkkauksessa sekä koulutusten ja työvuorojen suunnittelussa.

Tukee asiakaspalvelijan työtä. Asiakaspalvelijan ei tarvitse poimia sähköisiä yhteydenottoja listoilta tai availla useita eri taustajärjestelmiä – ICC tuo tarvittavat tiedot asiakaspalvelijan käyttöön automaattisesti ja oikea-aikaisesti. Kaikki asiakaspalvelun työt voidaan hoitaa yhdessä käyttöliittymässä ja saman ratkaisun avulla.

Katso videolta, miten ICC muutti asiakkaidemme asiakaspalvelutyötä.

Mahdollistaa saumattoman asiakaskokemuksen. ICC:n avulla asiakas saa asiaansa asiantuntevan vastauksen nopeasti kanavasta riippumatta.

LATAA ESITE ASIAKASPALVELUJÄRJESTELMÄSTÄ

 

ICC:n kautta voidaan käsitellä mitä tahansa digitaalisia asiakaspalvelukanavia, kuten:

  • puhelut (puhelinjärjestelmä on sisäänrakennettuna ICC:hen)
  • ulossoittotyöt
  • callbackit
  • sähköpostit
  • chatviestit
  • someviestit (mm. Facebook, Twitter)
  • tekstiviestit

ICC-ratkaisu toimitetaan hosted-ratkaisuna tai paikallisena asennuksena.

Monikanavaista asiakaspalvelua ei voi johtaa siiloissa. Siksi kehitimme ICC:n monikanavaisen asiakaspalvelun tarpeisiin.

  • WWW
  • Sosiaalinen
    media
  • Chat
  • Sähköposti
  • Puhelu
  • Apps
  • SMS
  • Kontakti ohjataan asiakaspalvelijalle
  • Asiakas tunnistetaan automaattisesti
  • Asiakaspalvelija saa käyttöönsä tarvitsemansa tiedot

Monipuoliset ominaisuudet helpottavat työskentelyä

Provadin asiakaspalvelujärjestelmä tarjoaa asiakaspalvelijalle helppokäyttöisen käyttöliittymän, jonka avulla asiakkaan palveleminen on sujuvaa. Asiakaspalvelujohtajille sekä tiimien vetäjille järjestelmä tarjoaa erinomaiset palveluiden hallinta- ja raportointisovellukset.

 

ICC Manager

ICC Manager on asiakaspalvelijan sovellus, joka yhdistää kaikki palvelukanavat ja prosessit yhteen käyttöliittymään helpottaen asiakaspalvelijan työn tekemistä. 

ICC Managerilla asiakaspalvelija hallitsee työtään vapaana-, jälkityö- ja taukotilojen kautta. 

 

ICC Analyzer

ICC Analyzer on raportointisovellus, jonka avulla asiakaspalvelun tiimien vetäjät ja johtajat saavat sekä historia- että reaaliaikaraportit asiakaspalvelun ja asiakaspalvelijoiden suorituskyvystä.

 

ICC Control Panel

ICC Control Panel on asiakaspalveluympäristön hallintasovellus, jolla tiimien vetäjät ja asiakaspalvelun johtajat voivat hallinnoida järjestelmän toiminnallisuutta (palvelutasot, tiedotteet jne.) sekä asiakaspalvelijoiden taitotasoja.

Esimerkiksi jokaisen asiakaspalvelijan työkuorma, työn sisältö ja taitotasot ovat määriteltävissä ennakkoon ja hallittavissa Control Panel -työkalulla.

 

ICC:tä voi laajentaa useilla työkaluilla, jotka tehostavat järjestelmän käyttöä entisestään ja mahdollistavat asiakkaan kanssa sujuvan kommunikoinnin kaikissa kanavissa.

Varaa maksuton konsultaatio. Katsotaan yhdessä, miten teidän yrityksenne saisi ICC:stä parhaan mahdollisen hyödyn. Konsultaatio ei velvoita sinua tapaamisen ohella mihinkään muuhun.

TILAA MAKSUTON KONSULTAATIO

 

Hyödyt kasvavat entisestään laajennustyökaluilla

Edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi ICC:tä on mahdollista laajentaa useilla erilaisilla työkaluilla, jotka tehostavat ja monipuolistavat järjestelmän käyttöä entisestään ja mahdollistavat asiakkaan kanssa sujuvan kommunikoinnin kaikissa kanavissa.

Dashboard

Dashboard tuo johdolle näkyvyyden asiakasrajapinnan toimintaan ja tuloksiin. Dashboardista johto saa tärkeää tietoa päätöksenteon ja päivittäisen tekemisen tueksi.

LATAA ESITE DASHBOARDISTA

 

Tiketti

Tikettien hallinta on usein manuaalista ja aikaa vievää työtä. Provadin Tiketti-ratkaisulla tikettienkäsittely muuttuu helposti hallittavaksi prosessiksi.

LATAA ESITE TIKETISTÄ

 

Asiointihistorian hallinta 

Automaattinen asiointihistorian hallinta kaikista asiakaspalvelujärjestelmäämme kytketyistä kanavista onnistuu CIM-työkalulla. Optiona yrityksen muista järjestelmistä (CRM yms.) tuotava tieto, esimerkiksi asiakkaan ostohistoria. 

LATAA ESITE ASIOINTIHISTORIASTA

 

Verkkosivujen yhteydenottolomakkeet 

Dynaamisen yhteydenottolomakkeen avulla verkkosivujen kautta tulevat viestit voidaan ohjata suoraan ja automaattisesti asiakaspalvelun käsittelyyn. Tämän työkalun nimi on IWC (Intelligent Web Channels).

LATAA ESITE YHTEYDENOTTOLOMAKKEESTA

 

Tekstiviestikampanjat

Provad IMS  (Interactive Messaging System) on oikea-aikaisten ja automatisoitujen tekstiviestien lähettämiseen kehitetty sovellus. IMSillä voit luoda jatkuvia ja automaattisia asiakasviestinnän prosesseja.

 

”Muutos paransi asiakaspalvelumme laatua aivan radikaalisti”
ASKO KOSKINEN, TOIMITUSJOHTAJA, MEDILASER OY

”On tapahtunut iso muutos koko toimintakulttuurissamme, ja siinä Provadilla on ollut merkittävä rooli. He ovat ongelmien tunnistamisen lisäksi tarjonneet toimivat ja toimintaamme tehostavat ratkaisut”
ARI PENTTILÄ, TOIMITUSJOHTAJA, MATKAPOJAT OY

KATSO REFERENSSEJÄMME

Asiakkaamme kertovat

Asiakkaamme kertovat, miten heidän asiakaspalvelunsa on muuttunut Provadin tarjoamien työaklujen myötä. Voit katsoa kaikki referenssimme täältä.

”Töiden sujuvuudessa tapahtui valtava muutos. Ratkaisulla on merkittävä vaikutus liiketoiminnallisesti. Me pystytään ottamaan puheluita vastaan jopa 40 prosenttia enemmän kuin aikaisemmin”
KARI LAITINEN, KEHITYSPÄÄLLIKKÖ, TUKO LOGISTICS OSK

 

Ota yhteyttä

Haluatko kehittää palvelusi laatua?

Jätä yhteydenottopyyntö

Ari Matula

Ari Matula

Sales Director

Tel.+358 20 761 9612

ari.matula@provad.fi